וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השחקנים פוצצו את המו"מ בשל "חוסר תום לב של יואב כץ"

22.4.2020 / 15:06

בשל דרישת ההנהלה להתנות את תשלום מענק העלייה לפלייאוף העליון הופסקו השיחות עם הבעלים על מתווה הקיצוץ בעקבות משבר הקורונה. המועדון הגיב: "כל פעם שמגיעים להסכמות, צצות דרישות חדשות"

צילום מסך

ארגון השחקנים הודיע היום (רביעי) בשם שחקני הפועל חיפה על השעיית המשא ומתן מול הנהלת המועדון. בהודעת הארגון נכתב: "הנהלת הפועל חיפה הוציאה את שחקני הקבוצה באופן כפוי וחד צדדי לחופשת ללא תשלום כבר בתחילת המשבר. לאורך כל התקופה, ניהלנו מו"מ ארוך, שבו הנהלת הקבוצה חזרה בה שוב ושוב מסיכומים, תוך מעבר בין נציגים שונים שמונו בידי יואב כץ".

"שחקני הקבוצה הלכו כברת דרך לקראת ההנהלה כשהסכימו להפחית משכרם 50% מהנטו, למעט משתכרי שכר נמוך, עליהם ניסו השחקנים הבכירים להגן כשהסכימו להפחית מחצית משכרם. זאת, בכפוף לכך ששאר זכויותיהם ותנאיהם המגיעים להם לפי החוזה, לא ייפגעו".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם סער פדידה. לילך וייס רוזנברג
"חזר בו שוב ושוב מסיכומים". יואב כץ/לילך וייס רוזנברג

"אתמול נודע לשחקנים, כי הנהלת הקבוצה מתכוונת להתחמק מתשלום מענק ההעפלה לפלייאוף העליון. זאת, למרות שהקבוצה כבר הבטיחה את ההעפלה והשחקנים עמדו בתנאי החוזה. הנהלת הקבוצה הבהירה לשחקנים כי היא מתנה את תשלום המענק אותו השיגו לפני משבר הקורונה, בשורת תנאים, בהם חזרה של הקהל למגרשים. בנסיבות הקיימות, ובשל ההתנהלות חסרת תום הלב, החליטו השחקנים על השעיית המו"מ, תוך שמירה על כל הזכויות המגיעות להם על פי החוזים המקוריים, החוק והדין".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "בניגוד לטענות שמעלה ארגון השחקנים המציאות היא הפוכה. בכל פעם שאנחנו מגיעים להסכמות עם ארגון השחקנים ועורכי הדין לקראת חתימה, כפי שקרה אתמול צצות להפתעתנו דרישות חדשות. המועדון והעומד בראשו עושים מאמצים להגיע להסדר הוגן מול השחקנים לתיקון שכרם על אף שאיננו מחויב בדין לעשות זאת, אך כאמור אלה שמים מכשולים חדשים דוגמת העלאת נושא תשלום מענקי הפלייאוף, נושא שלא הועלה לו פעם אחת בשבועות בהם מתנהל המו"מ, עד הימים האחרונים. גם בשיחה אתמול בה היו שותפים, הבעלים יואב כץ, נציג ארגון השחקנים משה מישאלוף ועורכי הדין של הצדדים ובסיוע המאמן חיים סילבס שנרתם לבקשת יואב כץ, כבר הגענו לנוסח סופי לחתימה, אבל שוב עלה נושא מענקי הפלייאוף, מענק שבלאו הכי אמור להיות משולם על פי החוזים מתקציב העונה הבאה, ולכן אין זה הזמן לדון בו.

"השחקנים צריכים לזכור שלא רק הם העפילו לפלייאוף העליון, אלא גם מועדון כדורגל הפועל חיפה שהיה צפוי ליהנות מהכנסות כתוצאה ממכירת כרטיסים, זכויות שידור, מענקי מיקום וספונסרים, הכנסות שנאמדות במיליוני שקלים רבים, מקורות הכנסה שנעלמו בן רגע, וכלל לא ברור אם יתקיימו משחקי הפלייאוף, (וגם אם יתקיימו יהיו ללא קהל). השחקנים בהתעקשותם לדון בנושא זה כעת עלולים להביא להרס הפועל חיפה ועתיד המועדון אשר מפרנס אותם ביד רחבה. ובאשר למשה מישאלוף, ראוי לעסקן כמוהו שעובד באיגוד השחקנים לנהל את המו"מ בדרך ארץ ובכבוד ולא להשמיץ את מי שמעביר מדי שנה מליוני שקלים רבים מכיסו הפרטי לתפעול המועדון".  

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully