וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחצים שלנו להחזרת הכדורגל מושכלים, בתקווה שמשהו ישתנה גם באירופה"

22.4.2020 / 9:27

במנהלת ובהתאחדות מודאגים מההמלצה של ארגון הבריאות העולמי להשבית את הכדורגל הבינלאומי עד סוף 2021 אך מבהירים: "עדיין לא ניתנה שום הנחייה לגבי הליגות המקומיות, אף אחד לא רוצה לפגוע בבריאות השחקנים"

צילום מסך

במנהלת הליגות ובהתאחדות לכדורגל לא שמחו לקרוא הבוקר את הפרסומים לפיהם ארגון הבריאות העולמי ממליץ לא לקיים משחקי כדורגל בינלאומיים עד סוף שנת 2021. מדובר אמנם בפרסומים בכלי תקשורת באירופה ועדיין לא בהודעה רשמית של הארגון, אבל כל פרסום מהסוג הזה או כמו זה שיצא אתמול בערב על החלטת ממשלת הולנד לא לקיים אירועים עד חודש ספטמבר ובתוכם הכדורגל, אינו משרת את האינטרס של שני הגופים המנהלים את הכדורגל אשר רוצים להחזיר קודם את שגרת האימונים ובהמשך את הליגות.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן מול רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אז מתי הם יחזרו למגרשים?/דני מרון

"כל דבר שלילי לכדורגל, לא מסייע לנו במטרה להחזיר את הכדורגל לתפקוד רגיל", אמרו הבוקר בהתאחדות ובמנהלת. "בסופו של דבר איש לא רוצה לפגוע בבריאות השחקנים ומכאן שכל הלחצים שמופעלים הם לחצים מושכלים מלווים בתקווה שמשהו ישתנה גם באירופה. בכל מקרה ההמלצה של ארגון הבריאות העולמי מתייחסת למעבר בין מדינות והמטרה שלנו היא קודם כל לשחק את הליגה כאן ועל זה לא ניתנה בינתיים שום הנחיה לטוב או לרע. שקודם יחזירו את הליגות המקומיות ואחרי זה ידונו בטורנירים הבינלאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully