וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה: בלי כדורגל בינלאומי עד סוף 2021

בשיחה עם בכירי אופ"א הבהירו בארגון הבריאות העולמי את עמדתם והמליצו להשעות את המשחקים ל-18 חודשים, בשל חשש להתקף אלים יותר של הקורונה בחורף הבא. המשמעות אם תיושם ההמלצה: יורו 2021 לא יתקיים

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן בשבדיה.

בארגון הבריאות העולמי מזהירים מגל שני אלים יותר של קורונה בחורף הבא, ולפיכך משגרים המלצה חד משמעית ומאיימת: לבטל את כל תחרויות הכדורגל הבינלאומיות ב-18 החודשים הקרובים. על פי דיווחים בתקשורת באיטליה, ההמלצה נמסרה בשיחת ועידה עם אופ"א.

כמובן שלהמלצה הזאת יש מספר השלכות מרחיקות לכת, במיוחד ברמה הכלכלית. קבוצות רבות צפויות להכריז על פשיטת רגל וגם היורו, שכבר נדחה בשנה, לא יתקיים במקרה שההמלצות ייושמו.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
כאב הראש רק גדל. אלכסנדר צ'פרין, נשיא אופ"א/רויטרס

על פי הדיווחים, השיחה עם נציגי אופ"א הייתה טעונה וגלשה לסערת רוחות. בארגון האירופי לא רוצים, כמובן, לבטל את הפעילויות ב-18 החודשים הקרובים. נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כבר אמר בעבר כי יש להמתין לפני שמקבלים החלטה סופית ואף איים על מדינות שיכריזו על הפסקת פעילות כי יושעו מהמפעלים בעונה הבאה. האיום של צ'פרין נראה עקר, במיוחד לאחר שהולנד הודיעה על הפסקת הפעילות הספורטיבית בהוראה ממשלתית והליגה הופסקה בעל כורחה.

בשיחה הבהירו שני אפידמיולוגים בכירים את עמדתם וטענו כי הווירוס ישוב בחורף הבא ויהיה אלים אפילו יותר, מה שיגביל מאוד את תנועת האנשים. נראה כי כרגע גם משחקים בדלתיים סגורות אינם אופציה.

עוד בוואלה!

בעקבות החלטת הממשלה: העונה בליגה ההולנדית לא תתחדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully