וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלטת הממשלה: העונה בליגה ההולנדית לא תתחדש

ראש הממשלה הודיע שאין לקיים אירועים שדורשים רישיון מהמשטרה עד ה-1 בספטמבר. עדיין אין החלטות על אלופה ויורדות

רויטרס

ראש ממשלת הולנד, מארק רוטה, כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הודיע על איסור קיום אירועים שדורשים רישיון מהמשטרה עד ה-1 בספטמבר. המשמעות היא בין היתר שעד התאריך הזה לא יוכלו להתקיים משחקי כדורגל מקצועני בהולנד. ההחלטה הראשונה של ממשלת הולנד הייתה לדחות את כל האירועים עד ה-1 ביוני, אבל היום כאמור הוחלט להאריך את התקופה.

למרות שלא מדובר בהודעה רשמית על כך שעונת 2019/20 בליגה ההולנדית לא תתחדש, ההחלטה הזו קובעת באופן נחרץ את העובדה הזו. עד סיום העונה נותרו שמונה מחזורים ואם משחקי הכדורגל יתחדשו רק בספטמבר, הלו"ז לא יאפשר את המשך העונה הנוכחית.

דיילי בלינד שחקן אייאקס. GettyImages
נתראה בעונת 2020/21. בלינד/GettyImages

אופ"א ביקשה מההתאחדויות לכדורגל וממנהלות הליגות לסיים את עונת 2019/20 עד ה-3 באוגוסט. מנגד, כשבבלגיה הכריזו על סיום העונה ועל קלאב ברוז' כאלופה, באופ"א כעסו מאוד ואיימו בסנקציות. בימים האחרונים נשמעו זמירות אחרות בהתאחדות האירופית, שם אמרו שהם עדיין מבקשים לסיים את המחזורים בכל ליגה, אבל יבחנו כל מקרה לגופו ויקבלו חריגים.

בהולנד דיברו כבר תקופה ארוכה יחסית על אפשרות שהליגה לא תתחדש. כבר לפני שבועיים 17 מ-24 המועדונים בשתי הליגות הראשונות (בליגת המשנה משחקות גם קבוצות מילואים) שלחו מכתב למנהלת המקומית ובו דרישה לסיים את העונה. המנהל הטכני של אייאקס, מארק אוברמרס, השמיע ביקורת חריפה על אופ"א ועל מנהלת הליגות הולנד.

"אנחנו לא מוצאים סיבות מוצדקות להתחיל את העונה מחדש", אמר המנהל הטכני של פ.ס.וו איינדהובן, טון חרברנדס. מקבילו באלקמאר, רוברטו אנהורן, הוסיף: "מבחינה בריאותית המצב מאוד מדאיג ואנחנו לא מוצאים טעם בלחדש את העונה באצטדיונים ריקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully