וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: אופ"א מאיימת - ליגה שתכריז על ביטול העונה לא תשתתף במפעלים האירופיים

צ'פרין רוצה לסיים את הליגות המקומיות עד אוגוסט ומגבש סנקציות. באנגליה טוענים: ליברפול הפכה למוקד התפרצות, "גם בגלל אתלטיקו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כדורגל

* ראשי אופ"א מתכוננים לישיבה הוירטואלית הגורלית ביום חמישי, בה יוכרע עתידה של העונה ב-55 הליגות שחברות בארגון. הנשיא אלכסנדר צ'פרין ממשיך לפלל לסיום העונה, ועל פי דיווחים מציב את אוגוסט כתאריך האחרון שבו הליגות המקומיות יוכלו להיות משוחקות. יחד עם זאת, ליגות שיבטלו את העונה ללא הסכמת אופ"א צפויות להיענש בחומרה ולא יוכלו לשלוח קבוצות למפעלים האירופיים.

* מספר המתים מקורונה בליברפול עומד על למעלה מ-250, ובאנגליה יש מי שמוצא קשר ישיר למשחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד. המשחק נערך לעיני יותר מ-52 אלף צופים, כולל 3,000 אוהדים של הקולצ'ונרוס שהגיעו מבירת ספרד למרסיסייד - וייתכן שגרמו להדבקה המונית.

"האם הקורונה היכתה בעוצמה כזו בליברפול בגלל המשחק נגד אתלטיקו מדריד? זו בהחלט תיאוריה מעניינת", אמרה פרופסור אנג'לה מקלין, שמייעצת לממשלת בריטניה בנושא הטיפול בקורונה. "אני לא בטוחה שיש קשר ישיר, אבל זו בהחלט אפשרות שנצטרך לבדוק אחרי שהמצב יתייצב".

זהו לא משחק הכדורגל הראשון שמוזכר בהקשר של הדבקה המונית. באיטליה הגדירו את המפגש בין אטאלנטה לוולנסיה בשמינית גמר הצ'מפיונס כ"פצצה ביולוגית", וטענו שהוא אחראי בין היתר להפיכתה של ברגמו ל"בירת קורונה".

* באנגליה זועמים על מסוט אוזיל, אחד משלושה שחקנים של ארסנל שמסרב לקצץ כ-12 אחוז משכרו. הקשר הגרמני הוא אחד מהמשתכרים הבכירים בקבוצה ומרוויח כ-350 אלף ליש"ט לשבוע, אבל בניגוד לשחקנים אחרים ולמאמן מיקל ארטטה שהסכימו לקצץ משכרם בשנה הקרובה - הוא לא מוכן לקבל את המתווה.

* מרכוס רשפורד, חלוצה בן ה-22 של מנצ'סטר יונייטד, סייע בגיוס 23 מיליון יורו עבור עמותה שעוזרת להאכיל אלפי ילדים במהלך משבר הקורונה המתמשך. האנגלי הבינלאומי סיפר: "בהתחלה רצינו רק להגיע ל-115 אלף יורו, אבל הימים עברו והמספרים רק עלו ועלו. הגענו למצב שהיו יותר מדי תרומות, הרבה יותר מכפי שחשבנו"

* בגרמניה ממשיכים להיערך לחזרה למגרשים בחודש הבא, עם משחקים ללא קהל, אבל יש מי שקורא לאפשר גם כניסת אוהדים כבר מהרגע הראשון. שוער הנבחרת לשעבר יינס להמאן אמר: "למה שלא יהיו 20 אלף אוהדים באצטדיון כמו אליאנץ ארנה, בו יש 70 אלף מקומות? שמירת מרחק של 10 מטרים תספיק כדי למנוע כל אפשרות של הפצת הווירוס. האוהדים לא יהיו במגע זה עם זה".

* בצרפת, נשיא קלרמון מהליגה השנייה הביע תמיכה בחזרה לפעילות עוד לפני המועד המתוכנן באמצע יולי. "אני לא מבין את צרפת", אמר אחמט שאפר, שהיה בעבר עוזרו האישי של נשיא פיפ"א ספ בלאטר. "אני רואה מה קורה בגרמניה, איטליה ואוסטריה, שם כבר חזרו או חוזרים להתאמן. גם אנחנו צריכים. הרי ב-11 במאי חוזרים לעבוד במאפיות, בחניות ובשאר המקומות, אז למה לא הכדורגל? אפשר לשחק ולשמור על תנאי בידוד מחמירים".

מרכוס רשפורד, דויד דה חאה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פעילות מבורכת. מרכוס רשפורד/רויטרס

כדורסל

* אנדורה היא המועמדת המובילה לארח את טורניר הנוקאאוט אותו אישרה ליגת הכדורסל הספרדית להשלמת העונה. "אנחנו רוצים לשלוח מסר שאנדורה היא מקום בטוח, ואירוח הטורניר גם יסייע לנו להתאושש כלכלית", אמר נשיא המועדון גורקה אייצ'אס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully