וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיית היציאה של הליגה הספרדית: טורניר נוקאאוט בקיץ להשלמת העונה

20.4.2020 / 18:31

הפורמט שיאיר את הדרך לאחרים? ב-ACB אישרו: 12 המדורגות הבכירות בטבלה יחולקו לשני בתים, וישחקו בשתי ערים שונות. שתי הראשונות בכל בית יעלו לפיינל פור שיכריע את האליפות. הדדליין חזרה לאימונים - 31 במאי

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: עודד קטש וכוכבי פנאתינייקוס בפגישת מחזור

הצהרתו של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, לפיה לא יתקיימו כנראה תחרויות ספורט מקצועני בחצי השנה הקרובה בישראל בשל מגיפת הקורונה, הוציאה את הרוח ממפרשי מנהלת הליגה, שדנה אתמול (ראשון) בדרכים להשלמת העונה בארץ. אלא יש מי שהצליח למצוא אסטרטגיית יציאה, שאולי תוביל גם לפעולות דומות במדינות אחרות.

הליגה הספרדית אישרה היום את קיומו של טורניר נוקאאוט להכרעת זהות האלופה. על פי המתווה, 12 הקבוצות הבכירות בטבלה יחולקו לשני בתים בני שש קבוצות, וישחקו בשתי ערים נפרדות. שתי הראשונות בכל בית יעפילו לפיינל פור.

גל מקל שחקנה של אוניקאחה מלאגה. האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
נשאר במלאגה וממתין להתפתחויות. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלאגה

גראן קנאריה ואנדורה כבר הגישו מועמדות לאירוח טורניר הגמר, וה-ACB קבעה שני תאריכי דדליין, שמאחוריהם עומד המכשול העיקרי: הכרזה על קיום הטורניר ועל החזרה לאימונים חייבת להתקבל, בכפוף למצב הבריאותי במדינה, עד ה-31 במאי, כדי שהעונה תסתיים לא יאוחר מה-31 ביולי (בדומה ליורוליג). כל השחקנים הזרים בליגה נותרו בספרד תחת הסגר וממתינים להתפתחויות.

ספרד היא אחת המדינות שספגו בצורה הקשה ביותר את הנגיף, וספרה עד כה 200 אלף נדבקים ויותר מ-20 אלף מתים. אף שבימים האחרונים נרשמה האטה בקצב ההדבקה והתמותה, עדיין מתו ביממה האחרונה כ-400 בני אדם, והסגר במדינה יימשך עוד שלושה שבועות לפחות.

בד בבד, הוחלט על הקפאת הירידות, כך ששתי המדורגות האחרונות (אסטודיאנטס מדריד ופואנלבראדה) ניצלו. ייתכן שהליגה תורחב בעונה הבאה מ-18 ל-20 קבוצות, אם יתאפשר לקבוצות מליגת המשנה לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully