וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העל שהרוויח הכי מעט אי פעם ביחס ליכולתו? "אל תרחמו על סקוטי פיפן"

גרושתו של הסגן הנצחי של מייקל ג'ורדן הבהירה שבניגוד לנתונים שהועלו בסדרה המדוברת על הבולס, בעלה לשעבר סיים את הקריירה עם מעל 100 מיליון דולר מכדורסל בלבד

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

בווידאו: הטריילר של "הריקוד האחרון"

ארצות הברית כולה רותקה הלילה (בין ראשון לשני) לשני פרקי הפתיחה של הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון" שעוסקת בשנתו האחרונה של מייקל ג'ורדן במדי שיקגו ב-1998. כמובן ש-MJ זכה למרבית תשומת הלב, אך נתון אחד שהובלט בפרק השני - שהתמקד בסגנו הנצחי סקוטי פיפן - הצליח להקפיץ צופים רבים.

מדובר בעובדה שפיפן, שהיה ללא ספק אחד מעשרת השחקנים הטובים בעולם בשנות התשעים ושותף מרכזי בשושלת שקצרה שש אליפויות בשמונה שנים, היה חתום על חוזה נמוך בצורה חריגה, שהעניק לו סכום כולל של 14.7 מיליון דולר, לעומת 76.8 מיליון דולר שהרוויח ג'ורדן באותה תקופה.

התגובות ברשת לא איחרו להגיע, ורבים כבר הכתירו אותו לכוכב העל שהרוויח הכי מעט אי פעם ביחס ליכולתו, ואת סוכנו לסוכן הגרוע בתולדות הספורט, אך מסתבר שהמציאות מעט שונה. ב-1991 חתם פיפן על חוזה לשבע שנים בגובה 18 מיליון דולר בלבד, בין היתר מכיוון שביקש להבטיח לעצמו את הסכום הגבוה ביותר הניתן באופן מיידי, כדי להתמודד עם הקשיים בביתו - מכיוון שאביו עבר שבץ שהותיר אותו נכה, ואחיו הפך למשותק בשל תאונת היאבקות.

עוד בוואלה!

ה-NBA בטירוף מהסדרה על שיקגו וג'ורדן: "וואו בנאדם, השעתיים הכי טובות בסגר"

לכתבה המלאה

מעבר לכך, כנראה שהרחמים הקולקטיביים על פיפן היו מוקדמים מדי, ומי שמיהרה להוכיח זאת היא דווקא אשתו לשעבר - לארה פיפן, שהתקוטטה איתו פומבית לא מעט בשנים האחרונות, ובעקבות שידור הפרק צייצה - "תודה לכולם על הדאגה, סקוטי בהחלט היה מסודר", ופרסמה נתון לפיו הוא השתכר 109 מיליון דולר לאורך כל הקריירה שלו, בעיקר הודות לתקופה שלו ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully