וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היעלמותו בימי הקורונה: אנדרלכט צפויה לזרוק את סמיר נאסרי

הפעם המסתבך הסדרתי יכול להאשים רק את עצמו: במועדון הבלגי כועסים על הקשר הצרפתי שניתק קשר ומתכוונים להתיר את חוזהו

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

לא מעט צרות גרם סמיר נאסרי לקבוצות שלו במהלך הקריירה, והוא לא פסח גם על תקופת הקורונה. אתמול (שבת) פורסם בבלגיה כי הקשר הצרפתי שניסה להחזיר את הקריירה שלו למסלול לאחר שהובא לאנדרלכט על ידי חברו וינסנט קומפני, נעלם ולא יצר קשר עם אף אחד מאנשי הקבוצה. על פי הדיווחים, נאסרי בן ה-32 התעלם מההנחיות, טס לטיפולים בדובאי וככל הנראה חזר הביתה לצרפת,בלי לעדכן אף אחד.

שחקני אנדרלכט התבקשו לעדכן את אנשי הקבוצה בכל תזוזה שלהם וכולם פעלו לפי ההנחיות, פרט לנאסרי שלא טרח לעשות את זה. שחקן נבחרת צרפת לשעבר גם לא העלה פוסטים ברשתות החברתיות, פרט לתנחומים על מותו של פאפ דיוף, שהיה הנשיא שלו במארסיי. כעת, על פי התקשורת בבלגיה, הפרשה הזו תעלה לו בהתרת החוזה אחרי שבעה משחקי ליגה בלבד בהם שותף, ולמעשה בפיטורים.

סמיר נאסרי שחקן אנדרלכט. GettyImages
ישמיע קול? סמיר נאסרי/GettyImages

נאסרי הגיע לאנדרלכט אחרי קדנציה קצרה בווסטהאם, שם ניסה גם כן להחיות את הקריירה שלו שספגה מכה אנושה לאחר 14 חודשים ללא כדורגל. כזכור, המסתבך הסדרתי צולם במרפאה בשם "דריפ דוקטורס", שם קיבל עירוי לאחר התייבשות בדצמבר 2016, עוד כשהיה שחקן סביליה, חברתו לשעבר חשפה כי קיבל לא רק טיפול רפואי והפרשה המשיכה להתגלגל ובעקבותיה הושת על הצרפתי עונש הרחקה בגין שימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully