וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר לאציו למאסימו צ'לינו: "נשבית את הליגה רק כי חלית? בחייך"

הבעלים של ברשיה ממשיך להתנגד לחידוש הליגה: "ולא משנה מה יגיד לוטיטו, שגילינו שהוא רופא, מדען ואפילו אסטרונאוט". הדובר עקץ: "העיקר שבילית את החג עם המשפחה"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

מאסימו צ'לינו, הבעלים של ברשיה, הוא אחד המתנגדים הנחרצים ביותר לחידוש משחקי הסרייה A. אמש (שבת) פורסם כי גם הוא עצמו חלה בקורונה, והיום הסביר: "הבדיקה שלי הייתה שלילית, אבל בבדיקת דם נמצא שהנגיף נמצא בגופי. אני מרגיש כאבים בעצמות, אבל עדיין מסוגל ללכת בבית. ביצעתי את הבדיקה רק כאמצעי זהירות לסיום הבידוד, ואז קיבלתי את החדשות".

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו אחרי שהגיע ל-100 שערים עם נשיא המועדון קלאודיו לוטיטו ובנו אנריקו לוטיטו. GettyImages
הקרב הפך לאישי. קלאודיו לוטיטו נשיא לאציו עם צ'ירו אימובילה/GettyImages

צ'לינו ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא פעם נוספת לסיום העונה, וציין כי בתו החלימה מקורונה וגם שניים מעוזריו חלו. הוא טען שוב כי ברשיה בכל מקרה לא תופיע: "אומר את דעתי בשיחת הווידאו של הליגה ביום שלישי. הם רוצים לחזור בגלל הכסף מהטלוויזיה, אבל מבחינתי זה לא יעבוד. אני נחרץ בדעתי לסגור את הליגה, ולא משנה מה נשיא ההתאחדות או נשיא לאציו יגידו. באיטליה יש לנו את קלאודיו לוטיטו, שהוא רופא, מדען, וירולוג ואפילו אסטרונאוט. דחו את האולימפיאדה והיורו, אז אנחנו נמשיך לשחק? שוטים".

בלאציו כמובן לא אהבו לשמוע את הדברים, ומי שהגיב הוא דובר המועדון ארתורו דיאקונלה. "נאחל החלמה מהירה לנשיא ברשיה, שאחרי שבילה את חג הפסחא עם משפחתו בסרדיניה, חזר הביתה וגילה שהוא סובל מנגיף הקורונה", עקץ דיאקונלה והזכיר גם שברשיה האחרונה נמצאת מרחק תשע נקודות מהינצלות ותהיה אחת המרוויחות אם העונה לא תושלם. "רק צריך להבין שהבקשה שלו לסגור את העונה היא בעצם: 'כולם צריכים להפסיק לשחק כי אני חולה'. בחייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully