וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים בפנייה ליורוליג: "על מכבי תל אביב ליישר קו עם הקבוצות"

אחרי שהצהובים הודיעו על הקפאת שכר לשחקנים, שוגר מכתב תלונה למזכ"ל ברתומאו: "ההנהלה הכריזה דברים לא נכונים, קוראים לה לחזור בה"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: מפגש הזום של מכבי תל אביב

לא שקט במכבי תל אביב. אחרי שהקבוצה הודיעה לשחקנים על הקפאת שכר עד סיום השיחות בין ארגון השחקנים ליורוליג, שוגר היום (ראשון) מכתב תלונה למזכ"ל המפעל ג'ורדי ברתומאו מטעם ארגון השחקנים האירופאי, ביוזמת ארגון השחקנים הישראלי בראשות היו"ר ניר אלון.

"אמש הודיעה הנהלת מכבי תל אביב כי היא מקפיאה באופן חד צדדי את שכר שחקניה. הנהלת הקבוצה טענה כי כך נעשה בשאר הליגות באירופה. מבדיקתנו עלה כי אין הדבר נכון. אין כל הקפאת שכר גורפת, אלא הסדרים מוסכמים", נכתב. "אנו קוראים, יחד עם ארגון השחקנים הארופאי, למכבי תל אביב לחזור בה ולפתוח במו"מ המתבקש בשעה זו".

שחקני מכבי תל אביב. אתר פנרבחצ'ה, אתר רשמי
ההנהלה הכריזה דברים לא נכונים? שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר פנרבחצ'ה

לטענתם, ההחלטה על הקפאת השכר "נקבעה באופן שרירותי", בניגוד לקבוצות אחרות כמו ולנסיה, ריאל מדריד, ברצלונה, וילרבאן ומילאנו שהגיעו להסדרים מוסכמים עם השחקנים.

"אבקשך לפעול לכך שהנהלת מכבי תל אביב תיישר קו עם שאר קבוצות היורוליג בעניין הקפאת השכר, ותגיע להסכמות מסודרות עם השחקנים", כתב ניר אלון. "זאת, באמצעות מו"מ כן ואמיתי מול ארגון השחקנים, שהוא נציגם הרשמי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully