וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי לדג'וקוביץ': "קשה להכריע בשאלת הטניסאי הטוב בכל הזמנים"

הטניסאי הבריטי אירח את חברו הסרבי לשיחת אינסטגרם ואמר: "נדאל הטוב ביותר על חימר, פדרר הכי גדול בווימבלדון ואתה על המשטחים הקשים"

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

שאלת הטניסאי הגדול בכל הזמנים מעסיקה את חובבי הענף בשנים האחרונות. רוג'ר פדרר בן ה-38 מוביל בזכיות בטורנירי גרנד סלאם עם 20 כאלה, רפאל נדאל שיחגוג בקרוב 34 נושף בעורפו עם 19 זכיות ולנובאק דג'וקוביץ' יש 17 לפני גיל 33. מי שיכול להעיד טוב יותר מכולם על כל השלושה הוא אנדי מארי, הצלע הרביעית ב"ביג 4" של הטניס העולמי, שזכה בשלושה טורנירי גרנד סלאם ודורג ראשון בעולם.

נובאק דג'וקוביץ' (מימין) עם אנדי מארי. רויטרס
מעבירים את הזמן באינסטגרם. נובאק דג'וקוביץ' עם אנדי מארי/רויטרס

הבריטי שמתאושש מפציעה ואמור היה לחזור לשחק אלמלא משבר הקורונה, אירח אמש (שישי) את דג'וקוביץ' לשיחת וידאו באינסטגרם ואמר: "כל הזמן מדברים על המרוץ לתואר הגדול בכל הזמנים. אני שומע את זה מהתקשורת ומהאוהדים, ומדבר על כך עם חברים שלי וגם שחקנים ומאמנים מהענף. אנשים מאוד מתעניינים בזה. יש כאן שלושה מהטניסאים הטובים אי פעם שמשחקים באותו דור, לכן זה כל כך מיוחד".

מארי המשיך ואמר לדג'וקוביץ': "היו כל כך הרבה משחקים בין השלושה, ובטורנירים הכי גדולים, כך שאין פה השוואה בין דורית. לכן כל כך קשה להכריע. ברור שאנחנו לא יודעים מה יוליד יום, לא ברור איך יסתיים המאבק הזה מבחינת זכיות וכמה משחקים כל אחד ינצח מול האחר. אבל כאן, בניגוד לענפים אחרים, נכנס למשוואה גם המשטח. עבורי, אף אחד לא יכול להתחרות עם המאזן של רפא על חימר. הרקורד של רוג'ר בווימבלדון הוא הטוב ביותר אי פעם, ובמשטחים הקשים אתה הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully