וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ריאל סוסיאדד הודיעה שהיא רוצה לחזור לאימונים כבר השבוע

למרות המשבר הקשה בספרד, הקבוצה רוצה לאמץ את המודל הגרמני. באנגליה חוששים מבריחה של הכוכבים, בצרפת יממנו את הטניסאים. עדכונים שוטפים

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

כדורגל

* בספרד מדווחים: ריאל סוסיאדד רוצה לחזור להתאמן כבר השבוע, ומחכה לאישור משרד הבריאות והרשויות בספרד, שממשיכות להילחם במגיפת הקורונה. בסוסיאדד מקווים לאמץ את המודל הגרמני, ולהתאמן בקבוצות קטנות. המאמן כבר הודיע לשחקנים על כוונתו.

* על פי "המירור", קבוצות רבות בפרמיירליג חוששות שיוכרחו למכור שחקנים בכירים כדי להתמודד עם השלכות הקורונה. המשא ומתן בין הליגה והקבוצות לבין ארגון השחקנים על קיצוץ של הכדורגלנים לא מתקדם, והחשש הוא שכלל לא יגיעו להסכם. עד כה ווסטהאם וסאות'המפטון הן הקבוצות היחידות ששחקניהן הסכימו לקיצוץ לטווח ארוך. ארבע קבוצות אחרות, "חלקן מצמרת הטבלה" על פי המירור, כבר הביעו בפני ראשי הליגה חשש שיצטרכו למכור שחקנים כדי לממן משכורות של שחקנים אחרים.

* הקלאסיקו שאמור היה להתקיים בקיץ במסגרת גביע האלופות בארצות הברית בוטל. בעקבות הביטול, ברצלונה וריאל מדריד לא יקבלו את הסכום המשותף שאמורות היו להרוויח על המשחק - כ-15 מיליון יורו.

* כריסטיאנו רונאלדו הביע תמיכה בטוויטר וכתב: "ברגע הכה קשה זה עבור העולם כולו, חשוב שנהיה מאוחדים ונתמוך זה בזה. בואו נעשה כל מה שאפשר כדי לעזור".

* מרצ'לו ליפי, המאמן שהוביל את איטליה לזכייה באליפות העולם ב-2006, קורא לסיים את העונה בסרייה A, "גם אם זה יהיה ללא קהל". ליפי אמר: "אני לא חושב שניתן יהיה לשחק גם בעוד חודש, אבל כשהסכנה תחלוף, אני מאמין שצריך להשלים את העונה הנוכחית. האלופה והיורדות צריכות להיקבע על כר הדשא".

* לה ליגה פסלה את ההצעה להשלים את העונה באיים הקנאריים. הפרויקט היומרני שיזמה קבוצה של בתי מלון כלל משחקים בטנריפה, לאס פלמאס ולה גומרה כדי לסיים את משחקי הליגה הספרדית הראשונה והשנייה, אבל הרעיון ירד מן הפרק.

* שחקני ווסטהאם הסכימו לקיצוץ משכורות באופן זמני בגלל משבר הקורונה, כשלדברי הקפטן מארק נובל הם המתינו עם האישור כדי לראות שעובדי המועדון יקבלו את מלוא שכרם. גם המאמן דייויד מויס וסגנית הנשיא קרן בריידי קיצצו 30 אחוזים משכרם.

* פתיחת העונה הבאה בליגה הצרפתית, עונת 2020/21, נדחתה ל-22 באוגוסט על פי דיווח של "ל'אקיפ" וזאת מתוך תקווה כי ניתן יהיה להשלים את העונה הנוכחית עד אמצע יולי.

ענפים נוספים

* אחרי קיום רסלמניה 36 ללא קהל, לראשונה בהיסטוריה, ב-WWE החליטו לבטל את אירוע Money In The Bank שאמור היה להיערך בבולטימור ב-10 במאי. ארגון ההיאבקות העולמי היה עד כה הפקת הטלוויזיה או ארגון הספורט היחיד שעדיין פעל, למרות משבר הקורונה, וכעת גם הוא נאלץ להודיע על ביטול ועל החזרת הכסף לרוכשי הכרטיסים.

* נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית סבסטיאן קו אופטימי בנוגע לאפשרות לקיים תחרויות שאינן באולם שמתוכננות להתקיים באוגוסט ובאוקטובר השנה.

* איגוד הטניס בצרפת יתמוך כלכלית בטניסאים המקומיים בזמן משבר הקורונה. על פי דיווח בצרפת, יושקע סכום כולל של קרוב ל-40 מיליון יורו כדי לאפשר לטניסאים לשרוד את התקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully