וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושטו רצ'בר: "אין חוכמות עם הקורונה, מזל שהפסקתי לעשן לפני חמש שנים"

אחרי שחרורו מבית החולים, שוער העבר הטורקי דיבר לראשונה על המחלה ("תודה לאל, יצאתי מזה") וקרא "בורים" לאלו שהאשימו את אשתו כי הדביקה אותו

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן

רושטו רצ'בר, גדול שוערי נבחרת טורקיה שהחלים מנגיף הקורונה ושוחרר לפני כמה ימים מבית החולים, הגיב אמש (חמישי) לראשונה מאז חלה וסיפר ל"אס" על ניצחונו הכי גדול מחוץ למגרשים. "תודה לאל, יצאתי מהתקופה המסוכנת הזו", אמר שוער העבר שהיה מאושפז במשך 11 ימים. "זה היה אינטנסיבי וממושך, אבל עכשיו אני בבית ואצטרך להיות בבידוד לשבועיים. המצב שלי משתפר מדי יום".

על המחלה אמר: "אין חוכמות עם הווירוס הזה, ולא משנה בן כמה אתה. ברגע אחד זה יכול להסתבך. כל אחד חייב לדאוג לעצמו. למזלי, הפסקתי לעשן לפני חמש שנים. עישון הופך את המחלה הזו לגרועה עוד יותר".

הטורקי בן ה-46 ביקש להודות לתומכים הרבים מספרד: "הדובר של ברצלונה יצר איתי קשר ואמר לי שהנשיא ברותומאו שאל לשלומי. אני שמח שקיבלתי כזו אהבה מספרד, אני רוצה להודות לכל הספרדים. הלב שלי עם ספרד, אני תמיד מאחל למדינה הזו רק טוב".

שוער העבר רושטו רצ'בר עם אשתו אישיל. מתוך טוויטר, צילום מסך
מגן על האישה. רושטו רצ'בר עם אישיל/צילום מסך, מתוך טוויטר

רושטו גם הגן על רעייתו ותקף את אלו שהאשימו אותה כי היא זו שהדביקה אותו, לאחר השמועות כי היא חזרה מארה"ב ולא נכנסה לבידוד. "הדבר הכי קשה בחיים זה להסביר משהו לבורים", הגיב השוער. אישיל עצמה תיארה את התסמינים שחווה בעלה: "היה לו חום במשך כמה ימים, כמו מלריה. היו לו תסמינים מוזרים שלא היו לפני כן. השפתיים היו קרות וגם העור, הוא התנשם בכבדות וראינו שקשה לו לנשום. היה לו גם שיעול קבוע שהפריע לו לדבר".

רושטו, שידע ימים יפים בפנרבחצ'ה, שיחק לתקופה קצרה בברצלונה וסיים את הקריירה ב-2012 אחרי חמש שנים בבשיקטאש, זכור בעיקר מהופעותיו בנבחרת טורקיה, איתה הגיע למקום השלישי במונדיאל 2002 וסיים כשיאן ההופעות עם 120 משחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully