וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהעולם: כריסטיאנו רונאלדו לא יחזור לריאל מדריד, תומאס מולר האריך חוזה בבאיירן מינכן

הליגות מושבתות, אך השמועות משוק ההעברות לא פוסקות. בספרד מכחישים את הדיווחים מאיטליה, וגם: המועמדים החדשים לברצלונה וליברפול

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקניים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

* על אף חוסר הוודאות הכולל, באיירן מינכן הודיעה על הארכת חוזהו של תומאס מולר עד 2023. "אני באיירן שני שליש מחיי", אמר. "המועדון הזה הוא לא רק המעביד שלי. זו התשוקה שלי. אתן הכל על המגרש ומחוצה לו".

* באיטליה צצו בימים האחרונים שמועות על חזרה אפשרית של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, אולם גם ב"אס" וגם ב"מארקה" מכחישים אותן היום. "זה לא מתאים למדיניות של המועדון", צוטט בכיר במועדון כאומר. "פלורנטינו פרס מאוד מעריך אותו, אבל הזמן חלף והמטרות כבר אחרות".

* על פי "גזאטה דלו ספורט", זלאטן איברהימוביץ' החליט להמשיך לשחק ולא לפרוש, ולא פוסל הישארות במילאן. הרוסונרי מנסים להאריך את חוזהו של השבדי בן ה-38.

* באיטליה מדווחים כי פפ גווארדיולה ודוגאלס קוסטה, ששיתפו פעולה בבאיירן מינכן, עשויים להתאחד במנצ'סטר סיטי, לאחר שהברזילאי לא מרוצה ממעמדו ביובנטוס.

* לפי "ספורט", מגן פריס סן זרמן לייבין קורזאבה לא יאריך את חוזהו ומעוניין לעבור לברצלונה עם תום העונה. המגן הוזכר כמועמד גם לצ'לסי, ארסנל, מילאן וליברפול בעבר, אולם על פי דיווחים מעדיף את הקטלאנים.

* לפי "האקספרס" הבריטי, ליברפול סימנה את שני כוכביה הצעירים של בורוסיה מנשנגלדבאך - דניס זקאריה ומרכוס תוראם, ועשויה להציע עבורם כ-100 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

פורעי החוק של הקורונה: הכדורגלנים ששברו בידוד או סגר

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
המחליף של לאוטרו מרטינס? אובמיאנג (צילום: רויטרס)/רויטרס

* ב"מארקה" נטען שריאל מדריד עשויה לפנות לבורוסיה דורטמונד בנוגע לארלינג הולאנד, ולהציע תמורתו סכום כסף גדול בצירוף לוקה יוביץ'.

* פדרו מסיים את חוזהו בצ'לסי ומבוקש על ידי לאציו ורומא. צ'אבי מנסה לשכנעו להצטרף אליו באל-סאד הקטארית.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים שברצלונה לא רוצה למכור את פיליפה קוטיניו בפחות מ-90 מיליון יורו.

* צ'לסי וארסנל עוקבות אחרי מעמדו של ג'רום בואטנג בבאיירן מינכן, כך על פי "דיילי מייל". הבלם הוותיק צפוי לעזוב את הבווארים עם תום העונה.

* אינטר כבר החלה בחיפושים אחר מחליפים ללאוטרו מרטינס, אם זה אכן יימכר לברצלונה. אחד השמות שהוזכרו הוא זה של פייר אמריק אובמיאנג, כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* חרף השמועות על עזיבה אפשרית לאינטר, באנגליה טוענים כעת שאוליבייה ז'ירו מנהל מגעים עם צ'לסי על חוזה חדש.

* אחד השמות החמים בשוק כרגע הוא תאו הרננדז ממילאן. פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד לוטשות עיניים לכיוונו, כך לפי "מארקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully