וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ליגת העל תחזור, הקיצוץ במכבי תל אביב יופחת ל-40 אחוז

7.4.2020 / 7:00

בהסכם בין השחקנים להנהלה נקבע: חידוש המשחקים ביוני או יולי יביא להפחתה של 10 אחוז מהקיצוץ המתוכנן לחודשים מרץ, אפריל ומאי. השחקנים שמסיימים חוזה יחויבו להשלים את העונה ללא שכר?

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הזום של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב צפויים לקבל היום (שני) את משכורות חודש מארס בקיצוץ של 50 אחוז. כל השחקנים הישראלים חתמו בימים האחרונים על הסכמי הקיצוץ וגם חלק מהשחקנים הזרים. בהסכמי הקיצוץ מחוייבים השחקנים לקיצוץ של 50 אחוז ממשכורות הנטו שלהם בחודשים מארס, אפריל ומאי.

יחד עם זאת בהסכמים קיים גם סעיף ברור המתייחס ליציאה מהמצב הנוכחי וחזרה למשחק. אם זה יקרה ואכן הליגה תשוחק בחודשים יוני ויולי, יקבלו השחקנים הפחתה בקיצוץ שלהם ולמעשה יקצצו רק 40 אחוז במקום 50.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
גם הם ירוויחו מחידוש המשחקים. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

עניין נוסף שנקבע על ידי פיפ"א מדבר על כך שהליגות למעשה יוארכו ואם שחקן מסיים חוזה ולא מחדש אותו, הוא ימשיך לשחק גם ללא חוזה. הדבר רלוונטי לשחקנים כמו איתי שכטר, אבי ריקן, שרן ייני, אייל גולסה, ניק בלקמן וצ'יקו אופואדו שמסיימים חוזים בסוף חודש מאי ואין להם הסכמים חדשים שכוללים את החודשים יוני ויולי. במידה שהם יאריכו את חוזיהם במכבי תל אביב הם כבר ישחקו בחוזים החדשים שלהם, אבל אם לא יאריכו מכל סיבה שהיא, יהיו חייבים להשלים את העונה גם אם הם לא מקבלים שכר.

באשר ליתר השחקנים במכבי תל אביב המחזיקים בחוזים ארוכי טווח, החוזים החדשים שלהם מתחילים ב-1 ביוני כך שהם ישחקו כבר על חשבון חוזי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully