וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: רוטנשטיינר מוכן לקצץ בשכרו ותומך בהשארת הרצוג

6.4.2020 / 16:05

בשיחה שערך עם ראשי ההתאחדות לכדורגל הבהיר המנהל המקצועי של נבחרות ישראל שהוא מבין את הצורך להתחשב בבעיות הכלכליות בשל המצב, אך גובה הקיצוץ טרם עלה לדיון. האוסטרי מעדיף שבן ארצו ימשיך בתפקיד בפלייאוף העלייה ליורו ואף בליגת האומות

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר הבהיר היום (שני) בשיחת וידאו שערך עם בכירי ההתאחדות לכדורגל שהוא רוצה להישאר בתפקידו גם בשנתיים הקרובות, וכי הוא מבין היטב את גודל המשבר הכלכלי ומכאן שהוא גם מבין שהוא צריך להתחשב בבעיות הצפויות להתאחדות ולקצץ בחוזהו.

בשיחה עם יושב ראש ההתאחדות אורן חסון, המנכ"ל רותם קמר וחבר ההנהלה שינו זוארץ, לא נדונו פרטי הקיצוץ, והדבר הושאר לטיפולו של קמר מול האוסטרי בהמשך. יחד עם זאת, הרעיפו השלושה שבחים על רוטנשטיינר, ואמרו לו כי הם רוצים אותו איתם בנבחרות ישראל לשנים הקרובות, אבל הוא יצטרך להתאים את חוזהו למצב החדש. על פי הערכות כל הצדדים, אם לא יהיה מדובר בקיצוץ קיצוני ודרמטי, רוטנשטיינר ימשיך.

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
מאמין בהרצוג. וילי רוטנשטיינר/שלומי גבאי

לגבי אנדי הרצוג, הוחלט בסופו של דבר לא לערוך איתו שיחה דומה בינתיים, על מנת לבחון קודם לכן האם מתווה הקיצוץ עם רוטנשטיינר נסגר. יחד עם זאת אמר המנהל המקצועי בשיחה היום שהוא רוצה שהרצוג יעמוד בראש הנבחרת במשחק מול סקוטלנד ואולי אף בליגת האומות, אם המשחקים אכן ייערכו בסמיכות מיידית לפלייאוף העלייה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully