וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן הפועל באר שבע סיכם עם יוסי אבוקסיס על מתווה הקיצוץ

6.4.2020 / 19:28

יונגר הגיע להבנות: המאמן יקצץ 36 אחוז משכרו החל ממשכורת אפריל, כמו עוזרו אליניב ברדה ושאר חברי הצוות המקצועי. ניסיונות אחרונים להגיע להסכם עם השחקנים כדי לא להוציאם לחל"ת

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הזום של מכבי תל אביב

נאמן הפועל באר שבע עו"ד יצחק יונגר הגיע הערב (ראשון) לסיכום על מתווה הקיצוץ מול מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס. אבוקסיס יקצץ 36 אחוז משכרו החל מה-15 במרץ, כך שלמעשה יקבל את משכורת חודש מרץ מחר כשהיא מורכבת מקיצוץ של 18 אחוז.

בחודשים אפריל ומאי יקצץ אבוקסיס לפי ההסכם עליו חתם, 36 אחוזים בכל חודש. גם עוזרו של אבוקסיס אליניב ברדה סגר על מתווה קיצוץ דומה, וכן יתר חברי הצוות המקצועי.

הנאמן יונגר לא רצה להגיע למצב בו הוא שולח את אבוקסיס לחל"ת והוא עדיין מקווה שהשחקנים יקבלו עד מחר בצהריים את הצעתו לתוכנית הקיצוצים של 50 אחוז בכל חודש, כולל חודש יוני למי מבין השחקנים שמחזיק במשכורת עבור חודש זה.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. לילך וייס רוזנברג
השחקנים הבאים בתור? אבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

כפי שפורסם אתמול, אם השחקנים לא ייענו עד מחר להצעה של יונגר, הם יקבלו בהעברה לחשבונות הבנק שלהם לפני החג משכורות עבור 18 ימי עבודה, כאשר מבחינת הנאמן הם הוצאו לחל"ת ב-18 בחודש.

השחקנים מנגד עדיין מסרבים למתווה, אבל בסביבתו של הנאמן לא פוסלים את האפשרות שיגיעו להבנות מחר גם השחקנים, מאחר שעדיף להם לקבל 50 אחוז ולא לצאת לחל"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully