וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורעי החוק של הקורונה: הכדורגלנים ששברו בידוד או סגר

מסיבת חשק, התנגשות במכוניות, נסיעה פרועה ברכב גולף, משחק קט רגל ומסע קניות: לרגל כניסת הסגר גם אצלנו, קבלו את רשימת הכדורגלנים שפעלו בניגוד להנחיות בתקופת הקורונה והסתבכו. כולל "אלוף שוברי הבידוד" הבלתי מעורער

מתוך יוטיוב

ג'ק גריליש | אסטון וילה

שעות אחרי שפרסם פוסט שבו כתב "הישארו בבית, הצילו חיים" ואליו צירף סרטון בו הוא מבקש לשמור על ההנחיות, הקשר המחונן שבר את הבידוד. ואיך זה התגלה? אחרי שהוא התנגש עם רכבו במכוניות חונות בסוליהאל. גריליש נקנס על ידי אסטון וילה והתנצל, אבל באנגליה מיהרו לפרסם שבעקבות התקרית הזו (שמצטרפת לתקריות אחרות בהן היה מעורב בעבר), מנצ'סטר יונייטד החליטה לא להגיש עליו הצעה בקיץ.

ג'ק גריליש שחקן אסטון וילה. GettyImages
ביקש להישאר בבית ואחרי כמה שעות התנגש במכוניות חונות. גריליש/GettyImages

קייל ווקר | מנצ'סטר סיטי

שחקן נבחרת אנגליה לא סתם הפר את הבידוד, אלא ערך מסיבת סקס של ממש בביתו. על פי "הסאן", ווקר הזמין לדירה שלו חבר קרוב ושתי נערות ליווי, ל"סשן סקס של שלוש שעות". המגן הימני התנצל והוא צפוי להיענש בחומרה על ידי מנצ'סטר סיטי. אגב, יממה אחרי האורגיה, הוא פרסם סרטון בו ביקש "אל תשכחו להישאר בבית ולהציל חיים".

עוד בוואלה!

ג'ק גריליש: "המנתח אמר לי שיכולתי למות. פחדתי, נכנסתי להלם"

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

?? #StayHomeSaveLives

A post shared by Kyle Walker (@kylewalker2) on

מייסון מאונט | צ'לסי

בצ'לסי רתחו כשגילו באמצע מרץ שהקשר הצעיר הפר את הוראות הבידוד ונראה משחק קט רגל עם כמה חברים, ביניהם אחד מחבריו הקרובים, שחקן ווסטהאם, דקלן רייס. כל שחקני ועובדי צ'לסי נשלחו לבידוד שישה ימים לפני כן אחרי שהתגלה ששחקן הקבוצה, קאלום האדסון-אודוי, נדבק בנגיף הקורונה. אבל מאונט בן ה-21 החליט לא להמתין שבוע כנדרש. רייס אגב, לא פעל בניגוד להנחיות מכיוון שבאנגליה עדיין לא נאסרה אז התקהלות.

שחקני נבחרת אנגליה, מייסון מאונט, דקלן רייס. GettyImages
נפגשו למשחק קט רגל. מאונט/GettyImages

ניימאר | פריס סן ז'רמן

אחרי שחזר לברזיל למרות שפריס סן ז'רמן עדיין לא הודיעה על השבתת פעילות, החלוץ תועד במהלך מסע קניות בקניון, בזמן שאמור היה לשהות עדיין באחוזה שלו במנגרטאיבה, ריו דה ז'ניירו, שם בחר להעביר את תקופת ההסגר. כמה ימים לאחר מכן הוא פרסם תמונה מהאחוזה כשלצדו חמישה חברים נוספים. היחצן שלו נאלץ להסביר: "מדובר בחברים שהגיעו איתו מצרפת ושוהים איתו בבידוד. הם לא הגיעו מבחוץ".

ניימאר מצולם עם חברים בזמן משבר הקורונה. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
תמונה שעוררה הרבה הדים. ניימאר והחבר'ה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר

פיונה סיסטו | סלטה ויגו

שחקן הכנף הדני לא התרגש מהסגר וגם לא מהגבלות התעופה בספרד, ועשה עם אחותו את הנסיעה מוויגו לקופנהאגן ללא אישור המועדון. 3,000 קילמוטרים ו-26 שעות על הכביש בהחלט מכתירים אותו ל"אלוף שוברי הבידוד". שחקני סלטה אגב, כבר דורשים לזרוק אותו מהקבוצה.

פיונה סיסטו, שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
על הכביש 26 שעות. סיסטו/רויטרס

לוקה יוביץ' | ריאל מדריד

אחרי שיצא מבידוד במדריד בלי לקבל אישור, החלוץ הצעיר הפר את ההוראות גם בסרביה והצליח להרגיז אנשים רבים, ביניהם נשיא המדינה אלכסנדר וויצ'יץ', שאיים: "אם זה יקרה שוב, הוא ייעצר". יוביץ' הסביר שעבר בדיקת קורונה בספרד והיא יצאה שלילית ואביו אמר לתקשורת הסרבית: "דברים יצאו מפרופורציות. הוא לא פושע".

לוקה יוביץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הרגיז את נשיא סרביה. יוביץ'/רויטרס

אלכסנדר פריוביץ' | אל איתיחד

כמו יוביץ', גם חברו לנבחרת סרביה הפר את שעות הסגר. לצערו, בניגוד לחלוץ ריאל מדריד, הוא עשה את זה כשהסבלנות כלפי מקרים מהסוג הזה כבר פקעה. פריוביץ' נעצר על ידי המשטרה בלובי של בית מלון בבלגרד, הודה באשמה ונשפט לשלושה חודשי מעצר בית.

אלכסנדר פריוביץ' שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
שלושה חודשי מעצר בית. פריוביץ'/רויטרס

נולברטו סולאנו | עוזר מאמן נבחרת פרו

סולאנו נמצא ביחד עם שחקן עבר נוסף, פאבלו סגארה, במסיבה באחת השכונות של הבירה לימה והסיפור הפך לפסטיבל תקשורתי. אחד השכנים התקשר למשטרה בסביבות השעה 20:00 והתלונן על רעש מבית סמוך. הסיפור הפך לחגיגה תקשורתית ומצלמות הטלוויזיה הגיעו לתעד את המעצר של השניים. סולאנו, שהחזיק את אחד מילדיו על הידיים, אמר לעיתונאים: "מסיבה? איזו מסיבה? אני גר פה, מעבר לפינה. בסך הכל באתי לבקר חבר".

צפו במעצר של סולאנו

מתוך יוטיוב

טים פיין | וולינגטון פיניקס (ניו זילנד, הליגה האוסטרלית)

קשר נבחרת ניו זילנד לא סתם הפר את החוק מכיוון ששהה בחוץ, אלא גם נסע בפראות בין חופיה הצפוניים של סידני על גבי אוטו גולף, בעודו שיכור ונטול חולצה. הוא כמובן נעצר. לצידו על הרכב היה חברו לקבוצה, השוער אוליבר סייל, שעל פי התקשורת האוסטרלית היה גם הוא ללא חולצה, אך מכיוון שבדמו לא נמצא אלכוהול בכמות מעל המותר הוא לא נעצר.

טים פיין. GettyImages
שיכור ונטול חולצה. פיין/GettyImages

מוחמד מוכתרי | דמאש גילאן (איראן)

מוכתרי לא שבר בידוד או עוצר, אבל ביקר את הדרך בה השלטונות מתמודדים עם התפרצות הקורונה ובאיראן זה מספיק בשביל להסתבך כהוגן. מוכתרי כתב באינסטגרם לקראת אמצע מרץ: "אלוהים, 100 אנשים מתים מקורונה רק בגילאן. אין מספיק קברים והגופות נערמות. מה שהבכירים מספרים לכם בחדשות זה חלק קטן מהאמת". מוכתרי נעצר בעקבות הדברים.

פיודור סמולוב ובת זוגו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ברח או לא? סמולוה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

פיודור סמולוב | סלטה ויגו

הכדורגלן הרוסי פיודר סמולוב הפר את תקנות הסגר של קבוצתו סלטה ויגו, כשחזר למולדתו ללא רשות ובלי אישור. הרוסי, על פי הדיווח, טס במטוס פרטי למדינה שכנה, ומשם לקח רכב ונסע שעות ארוכות למולדתו. הסיבה: הכדורגלן בן ה-30 חגג יום הולדת 18 לבת זוגו מריה יומאשבה, שהיא גם ארוסתו וגם הנכדה של נשיא רוסיה לשעבר בוריס ילצין. השחקן הכחיש וטען שהוא נסע "כדי להיות לצד משפחתו", והבהיר ש"הודעתי מראש לסלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully