וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק גריליש: "המנתח אמר לי שיכולתי למות. פחדתי, נכנסתי להלם"

שחקנה בן ה-22 של אסטון וילה דיבר לראשונה על הפציעה שכמעט וסיימה את חייו: "הייתי בטוח שהוא צוחק, הכאב לא היה כזה חמור. חזרתי אדם שונה, הבנתי שהחיים יכולים להיגמר ברגע"

רויטרס

ביום שבת הקרוב יתקיים גמר ליגת האלופות, אך עוד לפניו אוהדי הכדורגל יקבלו מתאבן מרתק בדמות משחק הגמר של פלייאוף העלייה לפרמיירליג שיפגיש בין אסטון וילה לפולהאם באצטדיון וומבלי. וילה, יחד עם ג'ון טרי הוותיק, תנסה לחזור לליגה הבכירה אחרי שירדה בעונת 2015/16, אך מי שלוקח את מירב הכותרות בימים האחרונים בבריטניה הוא לא הבלם, אלא דווקא הקשר ג'ק גריליש, שסיפר בראיון ל"מירור" על פציעה שלטענתו כמעט והרגה אותו.

בתחילת העונה וילה שיחקה במשחק ידידות נגד ווטפורד. גריליש בן ה-22 ספג תיקול מחברו לקבוצה לשעבר, טום קלברלי, איבד את ההכרה והתעורר בבית חולים. "הבעיטה פגעה לי בכליות, שנפגעו די קשה. דיממתי חמש שעות ברציפות. מבחינת כאב לא הרגשתי שזה היה כזה חמור, אז כשהמנתח בא אליי אחרי הניתוח ואמר לי 'ג'ק, יכולת למות', התגובה שלי הייתה 'מה?'. הייתי משוכנע שהוא צוחק, נכנסתי להלם. באותו רגע ממש פחדתי. לקחתי את הזמן עד שחזרתי. טום (קלברלי) ממש היה מודאג, הוא בקושי ישן עד שיצאתי מבית החולים".

עוד בנושא:

מוריניו: "לא הגיע לצ'לסי לזכות". קונטה: "הוכחתי שאני ווינר סדרתי"
בפעם השמינית בתולדותיה: צ'לסי זכתה בגביע האנגלי לאחר 0:1 על מנצ'סטר יונייטד
חוזר לאמן: סטיב מקלארן חתם לשנתיים בק.פ.ר

שחקן אסטון וילה ג'ק גריליש על כתפי האוהדים. GettyImages
ועכשיו הוא רוצה להחזיר את וילה לפרמיירליג. ג'ק גריליש על כתפי האוהדים/GettyImages

גריליש סיפר שלמרות הכל, הוא מאמין שהכל היה לטובה: "אני מאמין גדול בכך שהכל קורה בשביל סיבה מסוימת. חזרתי מהפציעה הזאת אדם שונה. חשבתי על איך הכל יכול להילקח ממך ברגע אחד קטן. עבדתי כל כך קשה כדי להפוך לכדורגלן, וזה יכול היה להיגמר בשנייה. התגעגעתי לכדורגל כשהייתי בחוץ, וחזרתי חזק יותר ועם המון אנרגיה". כעת גריליש ינסה להחזיר את קבוצת נעוריו לפרמיירליג ובכך לסגור עונה שנפתחה בצורה לא קלה עם הישג גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully