וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאמן: סטיב מקלארן חתם לשנתיים בק.פ.ר

המאמן האנגלי בן ה-57, ששימש כיועץ לצוות המקצועי במכבי תל אביב בתחילת העונה, חוזר לעבוד כמאמן ומונה לקבוצה בה עבד ב-2013 כחלק מהצוות המקצועי: "ננסה לנצח, אבל בסגנון מסוים"

סטיב מקלארן יועץ מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לקווים. מקלארן/ברני ארדוב

סטיב מקלארן מונה היום (שישי) למאמן קווינס פארק ריינג'רס וחתם לשתי עונות בקבוצה. המאמן האנגלי בן ה-57, שהחל את העונה כיועץ מיוחד לצוות המקצועי של מכבי תל אביב ועזב ב-28 בדצמבר, חזר לקבוצה בה עבד בין יולי לספטמבר 2013 כמאמן בצוות המקצועי של הארי רדנאפ..

מקלארן אמר לאתר הרשמי של ק.פ.ר: "אני חייב להודות שעקבתי אחרי המועדון בצורה עקבית בחמש השנים האחרונות בגלל שלושת החודשים בהם עבדתי כאן. מבחוץ ראיתי את ההתקדמות, העבודה והשינויים שנעשו, במיוחד בשנתיים האחרונות, בכל הנוגע לשיפור וחיזוק הסגל ושמירה על תקציב הגיוני. ההנהלה והבעלים ראויים לקרדיט על כך. קידום השחקנים הצעירים היו משב רוח מרענן ונראה שהעתיד מרגש. אני אוהב לשחק כדורגל אטרקטיבי והתקפי ויש לנו שחקנים צעירים, רעבים שיכולים לשחק כך. העדיפות היא כמובן לנצח בכל המשחקים, אבל אנחנו רוצים לנצח בסגנון מסוים".

מקלארן בן ה-57 אימן את נבחרת אנגליה בין אוגוסט 2006 לנובמבר 2007 ויחליף עכשיו את איאן הולוואיי שסיים עם הקבוצה במקום ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully