וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא הגיע לצ'לסי לזכות". קונטה: "הוכחתי שאני ווינר סדרתי"

מנג'ר יונייטד תירץ אחרי ההפסד בגמר הגביע: "סקרן מה היו כותבים עלי אם הייתי משחק כמו צ'לסי". האיטלקי על עתידו: "אכבד כל החלטה של ההנהלה, אבל לא אשתנה". כל המספרים והתגובות

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי עם ססק פברגאס. רויטרס
הגביע האנגלי הראשון של קונטה/רויטרס

אחרי עונה קשה ומתישה צ'לסי חגגה הערב (שבת) זכייה בגביע האנגלי לאחר ניצחון יוקרתי בגמר 0:1 על מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו. זה לא היה משחק גדול של שתי הקבוצות אך פנדל של אדן הזאר בדקה ה-22 הכריע את המשחק לטובת הבלוז.

המספרים

* צ'לסי זכתה בגביע האנגלי בפעם השמינית בתולדותיה והראשונה מאז 2012. היא השתוותה במספר הזכיות לטוטנהאם, כשרק למנצ'סטר יונייטד (12) והשיאנית ארסנל (13) יש יותר.

* צ'לסי היא הראשונה שזוכה בגביע האנגלי שנה אחרי שהפסיד בגמר, מאז שארסנל עשתה את זה ב-2002.

* עבור מנצ'סטר יונייטד היה זה הפסד שמיני בגמר והשיא השתוותה לאברטון כשיאנית ההפסדים ב-20 הופעות (שווה לשיא של ארסנל.

* ההפסד הקודם של יונייטד בגמר? 1:0 לצ'לסי באותו יום בדיוק, 19 במאי 2007, רק שאז ז'וזה מוריניו עמד על הקווים של צ'לסי.

* מוריניו הפסיד גמר ראשון באנגליה, לאחר שזכה בכל חמשת הקודמים (לא כולל מגן הקהילה).

* זו הפעם הראשונה מאז המשחק החוזר בגמר 1982 בין טוטנהאם לק.פ.ר, שהשער היחיד במשחק מגיע מהנקודה הלבנה. אז היה זה גלן הודל, הפעם אדן הזאר.

* בנוסף, הפנדל של הזאר היה הראשון שמובקע בגמר גביע אנגלי מאז הפנדל של רוד ואן ניסטלרוי במדי יונייטד לרשת מילוול בגמר 2004.

* 11 מ-12 הגמרים האחרונים באנגליה הוכרעו על חודו של שער אחד. גמר 2015 הוא יוצא הדופן, שכן בו ארסנל הביסה 0:4 את אסטון וילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תגובות

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה מניף את הגביע האנגלי. רויטרס
מתנת פרידה? קונטה מניף את הגביע/רויטרס

המאמן המנצח אנטוניו קונטה, שאולי ניהל את משחקו האחרון בצ'לסי, דיבר על המשך דרכו במועדון אמר: "שום דבר לא השתנה. לא רציתי להקשיב להצעות אחרות, אני מכבד את החוזה שלי בצ'לסי וממשיך לעבוד. בשנתיים זכיתי באליפות ובגביע, הוכחתי שאני ווינר באנגליה, ווינר סדרתי על אף הקשיים. זה לא היה קל, על הנייר יונייטד היו חזקים מאיתנו, כפי שארסנל היו חזקים מאיתנו לפני כן".

האיטלקי הרחיב על עתידו ואמר: "יש לי כבוד עצום עבור המועדון הזה, ואני בטוח שיקבלו את ההחלטות הנכונות. אני אהיה הראשון לקבל אותן. אחרי שתי עונות כאן תמיד אוהב את הצבע הזה, את האוהדים הללו, את המועדון - גם אם עתידי יהיה במקום אחר. אני לא הולך להשתנות, אני לא יכול להשתנות. הדרך שלי תמיד תהיה זהה - עבודה קשה ומנטליות חזקה, זה לא ישתנה".

אדן הזאר התייצב לעמדת הראיונות כשלצדו אנטוניו רודיגר שצועק: "אדן הזאר נשאר, הזאר נשאר, הוא נשאר. אחי, אתה נשאר!". הבלגי עצמו אמר: "יש לנו עכשיו כמה ימי חופשה ואחר כך יש את המונדיאל". רודיגר המשיך לצעוק והזאר שנשאל מה צריך לקרות כדי שימשיך בצ'לסי, ענה: "אני צריך שאנטוניו ישחק כך בכל משחק ואז אני אשאר, אני מבטיח שאשאר". על המשחק אמר הזאר: "היום זה הספיק לניצחון, אבל אם רוצים להתקדם חייבים לשחק טוב יותר".

הקפטן גארי קייהיל התמוגג: "זה לא ייאמן. אפשר לראות את חשיבות הגביע הזה עבורנו ועבור האוהדים שלנו. זה הציל לנו את העונה. זה חלום שמתגשם, כי זהו תואר ראשון עבורי כקפטן".

ססק פברגאס: "זו לא הייתה העונה הכי טובה שלנו. אבל לפעמים זו מה שיוצא. לראות את כל האנשים האלו שרים זה דבר נפלא".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מצא אשמים. מוריניו/רויטרס

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו שחרר טונות של ציניות לאחר ההפסד ואמר: "אני מברך אותם. אני מאמן מנצ'סטר יונייטד וחייב לכבד את היריבה, אבל לא הגיע להם לנצח". בשלב זה עבר הפורטוגלי למתקפה: "אני באמת סקרן מה היו כותבים אם הקבוצה שלי תשחק כמו שצ'לסי שיחקה היום. היה לנו קשה מאוד לשחק בלי לוקאקו מול קבוצה שהתגוננה בתשעה שחקנים. זו נוכחות שהייתה חסרה לנו. אמנם הפסדנו אבל אני הולך הביתה עם תחושה שנתנו הכול. אין לי חרטות על דבר. השוער שלנו דה חאה לא נגע בכדור. הוא נגע בו כשהוציא אותו מהרשת".

רודיגר יודע לחגוג

העצבים של יוסאין בולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully