וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות'לו האנטר: "היתה שנה נהדרת, היה לנו פה משהו קסום"

שחקן מכבי תל אביב סיפר לקייל היינס על החודשים המוצלחים במהלך העונה, התייחס למציאות החדשה והודה שהוא ממעט להתאמן בבידוד

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על אנאדולו אפס

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר התראיין לתכנית הרשת של קייל היינס, וסיפר על המציאות החדשה בצל משבר הקורונה. "אנחנו בסדר, זה קשה להיות בבית כל כך הרבה זמן", הודה. "יש לנו את השגרה הזאת כשחקני כדורסל, אין חדר כושר, אין משחקים. אני מבלה יותר זמן עם המשפחה שלי ועם הבת שלי, אז זה טוב".

כשנשאל על ידי חברו לצסק"א מוסקבה לשעבר האם הוא שומר על כושר גם בבידוד, צחק שחקן מכבי תל אביב ואמר: "למען האמת, התאמנתי בבית פעם אחת. נתנו לנו תכנית של ארבעה ימים, אבל חשבתי - ארבעה ימים? אני הולך לתת לגוף שלי לנוח. אתמול יכולתי ללכת לחדר כושר והרמתי קצת משקולות, אז זה היה טוב".

האנטר אף התייחס לעונה המוצלחת שעברה על מכבי תל אביב עד הפסקת היורוליג: "זו היתה שנה נהדרת. הציפיות היו די נמוכות, רק להגיע לפלייאוף, אבל הרגשתי שיש לנו קבוצה מיוחדת. יש פה חבר'ה חדשים, חלקם מעולם לא היו ביורוליג, וזה היה קסום, לשחק כדורסל כל כך טוב. כולם התרגלו אחד לשני, הכל היה נהדר. היתה לנו ריצה טובה אבל אנחנו לא יודעים מה יקרה. אני מקווה שיחליטו על משהו, ואם לא, נחשוב על העונה הבאה. זה ייתן לשחקנים הזדמנות לגוף שלהם להחלים ולבלות יותר זמן עם המשפחות, זה חשוב יותר מהבריאות. האוהדים שלנו מדהימים, הם נותנים לנו הרבה אנרגיה ומרימים אותנו כשאנחנו למטה. אף אחד פה לא רוצה להפסיד, וזו התחושה הכי טובה. כולם יתנו הכל כדי לנצח".

"הייתם הקבוצה שהכי אהבתי לראות", החמיא היינס לחברו. "כשלא שיחקנו בחמישי או שישי, נהניתי לצפות בכם, כמה חזקתם שיחקתם". כששאל את האנטר על הזיכרון הטוב ביותר מהקריירה האירופית הארוכה שלו, השיב שחקן מכבי תל אביב: :הזכיה ביורוליג היתה זיכרון מדהים, אבל סיינה. אף אחד לא ידע מי הייתי ביורוליג, היתה לנו חבורה רעבה ופשוט היה כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully