וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של אינטר: 130 מיליון יורו מהמושאלים, ורכישת ארבעה שחקנים חדשים

הנראזורי בונים על המכירות של איקרדי, פרישיץ' ונאינגולן, ובכסף הזה מתכוונים לצרף את קייזה, אמרסון, טוליסו וקומבולה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

באיטליה עדיין מקווים שניתן יהיה לסיים את עונת 2019/20, אבל קבוצות רבות כבר מתכננות את העונה הבאה וביניהן גם אינטר, שאיבדה גובה במאבק האליפות לפני פגרת הקורונה הכפויה ומקווה להיות שם בגדול בקמפיין הבא. על פי "גאזטה דלו ספורט", בנראזורי בונים על הכנסות של 130 מיליון יורו ממכירת שחקנים אותם השאילו העונה, ובכסף הזה יצרפו ארבעה שחקנים צעירים שיחזקו עוד יותר את הסגל של אנטוניו קונטה.

פדריקו קייזה פיורנטינה. רויטרס
מטרת הרכש הראשית של אנטוניו קונטה. פדריקו קייזה/רויטרס

אינטר אמורה לקבל 70 מיליון יורו אם פריס סן ז'רמן תנצל את אופציית הרכישה שיש לה על מאורו איקרדי, וגם אם זה לא יקרה לחלוץ הארגנטינאי יש ביקוש רב. פרט אליו, איבן פרישיץ' (לבאיירן מינכן יש אופציה ב-20 מיליון יורו) וראג'ה נאינגולן (כרגע מושאל בקליארי) אמורים להכניס כסף ואולי גם ולנטינו לזארו וז'ואאו מריו.

בכסף הזה, כאמור, רוצים הנראזורי להחתים ארבעה שחקנים, אבל רק אחרי שיאריכו את חוזהו של הקשר הקרואטי מרצלו ברוזוביץ', איש מפתח מבחינת קונטה בהרכב לעונה הבאה. השחקן הראשון שסומן הוא פדריקו קייזה, כוכבה בן ה-22 של פיורנטינה שמשחק גם בנבחרת איטליה. פרט אליו נמצאים גבוה ברשימה גם המגן השמאלי אמרסון, אותו הביא קונטה לצ'לסי, וכן קורנטן טוליסו הצרפתי מבאיירן מינכן ומראש קומבולה, הבלם האלבני בן ה-20 של ורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully