וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה רק הגל הראשון": האם שחקני ברצלונה יצטרכו לקצץ פעם נוספת?

ב"אל מונדו דפורטיבו" נטען כי אלופת ספרד עשויה לבקש קיצוץ נוסף מהשחקנים, שהפחיתו השבוע 70 אחוזים משכרם. החשש ממשבר כלכלי ומדיניות הידוק החגורה שנשקלת לקראת חלון ההעברות

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

האם שחקני ברצלונה יתבקשו לבצע קיצוץ נוסף? אחרי הודעתו של ליאונל מסי על הסכמת השחקנים להפחית 70 אחוזים משכרם כדי לסייע למועדון להתמודד עם ההשלכות הכספיות של משבר הקורונה והביקורת שהפנה הקפטן כלפי ההנהלה, ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים כי הצעד הזה עשוי שלא להספיק.

על פי העיתון הקטלאני, נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו ביקש מהמנהלים להכין דו"ח מקיף על מצבו הפיננסי של המועדון ביום שאחרי היציאה מהמשבר. הדו"ח אמור להיות מוכן בחודש הבא, אבל לאור חוסר הוודאות לגבי חזרת המשחקים והסיכוי לקיימם עם קהל, הכסף מזכויות השידור שלא יגיע, סגירת קאמפ נואו למבקרים והירידה הדרסטית במכירות מוצרים, נראה כי ברצלונה תידרש לבצע קיצוצים נוספים וגם השחקנים עלולים להיפגע.

"זה כנראה לא הקיצוץ האחרון", נכתב ב"אל מונדו" על המהלך שסוכם בשבוע האחרון ולפיו ברצלונה תחסוך 14 מיליון יורו ממשכורות שחקנים. צעדים שננקטו במועדונים אחרים, בעיקר יובנטוס שחסכה 90 מיליון יורו לאחר הסכמת שחקניה לוותר על משכורות בחודשים הקרובים, גרמו לשינוי חשיבה גם אצל אלופת ספרד וככל הנראה הקיצוץ השבוע היה רק הגל הראשון.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
איך יגיב הפעם? ליאונל מסי/GettyImages

בנוסף, ב-ESPN נטען כי המועדון מחשב מסלול מחדש גם בכל הנוגע לחלון ההעברות ובוחן מדיניות חדשה. הרצון העז להחזיר את ניימאר ולרכוש את לאוטרו מרטינס, עשוי להיזנח בקיץ הקרוב בגלל הצורך להדק את החגורה, ובברצלונה מסמנים אופציות קצת יותר נוחות כלכלית, דוגמת שחקנים חופשיים או כאלה שמסיימים חוזה בעונה הבאה.

למשל, לייבין קורזאבה, המגן השמאלי של פריס סן ז'רמן שחוזהו מסתיים ב-30 ביוני, זוכה ליתרון על פני רפאל גריירו מבורוסיה דורטמונד. בארסה סימנה את הפורטוגלי עוד קודם לכן, אבל חוזהו מסתיים רק ב-2023 ודמי ההעברה שלו יהיו גבוהים, ולפיכך אופציית המגן הצרפתי היא המועדפת כרגע בחיפוש אחר שחקן שיתחרה עם ג'ורדי אלבה על המקום בהרכב, לאור הכוונה לוותר על ג'וניור פירפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully