וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ב-NBA שוקלים לבטל את העונה בעקבות משבר הקורונה

על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, קיימת פסימיות רבה באשר לאפשרות לחדש את עונת 2019/20: "כרגע יש בעיקר דיון כלכלי לגבי ביטול העונה". במקרה שהעונה לא תושלם, הדראפט יישאר במועדו המקורי

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

האם עונת ה-NBA לקראת ביטול? על פי דיווחים בארה"ב, ראשי הליגה פסימיים לגבי חזרה בזמן הקרוב ולכן שוקלים את האפשרות להכריז על השבתת עונת 2019/20 בליגה. כזכור, הליגה נעצרה באמצע חודש מרץ בעקבות הידבקותו של רודי גובר מיוטה ג'אז בנגיף הקורונה, שהמשיך להתפשט מאז בארה"ב ויצר משבר של ממש.

על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, גורמים בצמרת הליגה חשים כי לא ניתן יהיה לחזור, במיוחד לאור החלטת הליגה הסינית על עצירה. "דיברתי עם אנשים בהנהלת הליגה ועם גורמים בארגון השחקנים, וברור שה-NBA בוחנת אפשרות של סגירת העונה הזו", אמר ווינדהורסט. "הם לא צריכים לבצע את זה עכשיו, ומשאירים כמובן אופציות אחרות על השולחן, אבל הם לא מנהלים כרגע דיון על חידוש הליגה אלא מחפשים פתרון כלכלי למקרה שבו הליגה תבוטל. אני חושב שיש אווירה של פסימיות כרגע".

אם העונה תבוטל, הכוונה היא להשאיר את הדראפט והפרי אייג'ינסי במועדם המקורי כדי לשמור על הסדר ההיסטורי. אם בכל זאת ניתן יהיה לשחק, שני השלבים הללו ככל הנראה יידחו לשלהי אוגוסט או לספטמבר.

לברון ג'יימס יאניס אנטטוקומפו. AP
החזרה מתרחקת. לברון ג'יימס מול יאניס אנטטקומפו/AP

בינתיים, שמס צ'רניה, מכתבי ה-NBA הבכירים בארה"ב, דיווח כי הנהלת הליגה הגישה לארגון השחקנים הצעה לקיצוץ של 50 אחוזים מהשכר החל מ-15 באפריל. ההצעה הנגדית של ארגון השחקנים הייתה קיצוץ של 25 אחוזים, החל מאמצע חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully