וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בעקבות ילדי הפלא, צ'לסי הולכת בכל הכוח על דונארומה

הכדורגל העולמי אמנם שובת מפעילות, אבל הספקולציות נמשכות: הבלאנקוס סימנו את גומש וקמאבינגה, קוטיניו רוצה לחזור לאנגליה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

שבוע נוסף ללא ספורט בגלל משבר הקורונה, נפתח היום (ראשון) עם האצת השמועות והספקולציות לגבי עסקאות אפשריות בחלון ההעברות של הכדורגל העולמי.

הנה כמה מהדיווחים האחרונים לקראת חלון הקיץ.

איגור גומש שחקן סאו פאולו. GettyImages
היורש של קאקה? איגור גומש/GettyImages

* ריאל מדריד סימנה את איגור גומש, קשרה בן ה-21 של סאו פאולו שנחשב ל"קאקה החדש". על פי "אס" הספרדי, הבלאנקוס עוקבים אחרי הברזילאי המבטיח עוד מהשנה שעברה, אבל לא מוכנים לשלם את סעיף השחרור שעומד על 50 מיליון יורו. על פי דיווחים שונים, גם ברצלונה, סביליה ואייאקס מעוניינות בו.

* בנוסף, ריאל גם מעוניינת בקשר בן ה-17 אדוארדו קמאבינגה, שהפך העונה לשחקן מפתח בראן הצרפתית. עליו הבלאנקוס דווקא מוכנים לשלם 50 מיליון יורו, על פי הדיווחים, קמאבינגה הוא המועמד המועדף על זינדין זידאן למרכז השדה, חרף גילו הצעיר. גם ניקו מלמד בן ה-18 מאספניול הוזכר כשחקן שמבוקש בריאל וברצלונה.

* פיליפה קוטיניו קיבל איתות לאחרונה כי המאמן קיקה סטיין לוקח אותו בחשבון לעונה הבאה ועשוי להחזירו לסגל של ברצלונה, אבל הקשר שמשחק העונה כמושאל מבאיירן מינכן לא פוסל גם חזרה לאנגליה. הברזילאי לא יחזור לשחק בליברפול, אלא עשוי לבחור בטוטנהאם של ז'וזה מוריניו, הקבוצה אליה אמור היה להצטרף בקיץ שעבר.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן עם ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
נכנס לשנה האחרונה בחוזה. ג'אנלואיג'י דונארומה/רויטרס

* צ'לסי יצרה קשר עם הסוכן מינו ראיולה בנוגע לשוער ג'אנלואיג'י דונארומה. על פי "סאנדיי אקספרס" הבריטי, הבלוז ביקשו מהסוכן לעדכן אותם לגבי מצבו של שוער מילאן בקיץ, כשהוא נכנס לשנתו האחרונה בחוזה. גם פ.ס.ז' בעקבות דונארומה בן ה-20 שמוערך בכ-60 מיליון יורו.

* מי שמסיים חוזה בצ'לסי ופנוי למעבר בכל מקרה כשחקן חופשי בקיץ הוא פדרו. שחקן הכנף הספרדי בן ה-32 נמצא על הכוונת של לאציו, שצפויה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

* רומא מקווה להפוך את המעבר של כריס סמולינג ממנצ'סטר יונייטד לקבוע, אבל לשם כך צריכה שמנצ'סטר יונייטד תפחית בדרישות. הבלם האנגלי הציג יכולת טובה מאז הגיע לאולימפיקו כמושאל, אבל המחיר עומד כרגע על 28 מיליון יורו ואותו הג'אלורוסי לא מתכוונים לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully