וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חל"ת נוסח ברצלונה: איך יתבצע הקיצוץ בשכר השחקנים?

השחקנים נתנו הסכמתם לצעד של פיטורים זמניים או הפחתת שכר: המשכורת היומית תקוצץ ב-70 אחוזים, דין מסי כדין שחקן כדוריד זניח במועדון

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

ביום ראשון דווח כי הקפטנים של ברצלונה הסכימו בשם השחקנים לקיצוץ מסוים בשכרם עד לסיום העונה, לאחר פניית ראשי המועדון בנושא. איך הקיצוץ אמור לעבוד? אחרי סדרת פגישות בין המנהל הספורטיבי אלברט סולר לראשי המחלקות האחרות במועדון, פורסמו הערב (שלישי) בתקשורת הספרדית הצעדים הצפויים.

על פי הדיווחים, ברצלונה נערכת להשתמש בצעד שנקרא בספרד ERTE ואפשר לומר שהוא די מקביל לחל"ת (חופשה ללא תשלום) כאן אצלנו. מדובר בפיטורים זמניים או הפחתת שכר שנעשים מנקודת הנחה שהאדם הנפגע יתקבל לעבוד מחדש (או ששכרו ישוב לקדמותו) ברגע שניתן יהיה לחזור לשגרה. לצעד הזה השחקנים כבר הסכימו.

שחקני ברצלונה מתאמנים. רויטרס
כשיחזרו להתאמן, גם השכר יחזור לקדמותו. שחקני ברצלונה/רויטרס

התוכנית היא שהשחקנים בעלי החוזים המקצועניים (כדורגל, כדורסל וכדוריד) יספגו קיצוץ של 70 אחוזים מהשכר היומי בתקופה בה נאלצו להישאר בבית. לא מדובר בקיצוץ בהתאם למשכורת, מה שאומר שהאחוז שינוכה משכרו של מסי יהיה זהה לזה שינוכה משכרו של שחקן כדוריד זניח.

ברגע שניתן יהיה לצאת מהבתים ולחזור גם לפעילות ספורטיבית מלאה, השחקנים יקבלו את השכר שלהם במלואו, גם אם העונה לא תגיע לסיומה.

ב"רדיו קטלוניה" נטען כי גם אנשי צוות ייאלצו להתמודד עם קיצוץ בשכרם בחודש הקרוב, ובנוסף השימוש ב-ERTE ישפיע גם על המנהלים. עבודתם אמנם הוכפלה בתקופה האחרונה בעקבות אי הוודאות סביב הליגות, אבל נדרש מהם "לשמש דוגמה" ולכן גם הם יהיו בסבב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully