וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הקורונה בברצלונה: הקפטנים הסכימו לקיצוץ, גריזמן יימכר?

בבארסה נעים לכיוון של עונה פיננסית: החלוץ הצרפתי יהיה על המדף, הנשיא הגיע לסיכום עם השחקנים הבכירים ומעריך כי ההפסדים יהיו עצומים

AP

משבר הקורונה לא פוסח גם על הקבוצות הכי גדולות ועשירות בכדורגל העולמי. בכלי התקשורת בקטלוניה דיווחו הבוקר (ראשון) על ההכנות של ברצלונה לעונה פיננסית, שצפויה להסתיים בהפסדים כספיים עצומים.

בהמשך לזה, פנה נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו לארבעת הקפטנים של הקבוצה - ליאונל מסי, סרג'יו בוסקטס, ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו, וביקש מהם לקצץ בין 20 ל-30 אחוזים מהשכר בעונה הבאה. הארבעה הסכימו בשם השחקנים, כך על פי דיווחים הערב בספרד, כשיש הבנה כוללת כי המצב מחייב גמישות מצד שני הצדדים.

גורם במועדון הסביר עוד לפני כן: "לשחקנים לא תהיה ברירה אלא לשתף פעולה עם בקשת הקיצוץ. זה הולך לקרות בכל הקבוצות בכל העולם".

שחקן ברצלונה, אנטואן גריזמן. רויטרס
הקורבן הראשון של ברצלונה? גריזמן/רויטרס

על פי העיתון המקומי "ספורט", מי שעלול לשלם את המחיר באופן ישיר הוא אנטואן גריזמן. על פי הכותרת הראשית של העיתון, "גריזמן נמצא על המדף" וברצלונה תנסה למכור אותו בסוף העונה לכל המרבה במחיר כדי להחזיר לפחות חלק מסכומי העתק שהושקעו לרכישתו בקיץ הקודם מאתלטיקו מדריד.

על פי הדיווח, ברצלונה לא שוללת אף אחד מהתרחישים: מכירה שלו לקבוצה אחרת שתסכים לשלם מחיר הוגן, עסקת חילופי שחקנים בתמורה לשחקן זול יותר, או הישארות שלו בקבוצה במקרה שהסכומים בשוק לא יענו לשביעות רצונה של ברצלונה - תרחיש הגיוני על רקע משבר הקורונה העולמי.

(עדכון ראשון: 7:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully