וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א וראשי המועדונים והשחקנים חתמו: השלמת העונה עד 30 ביוני

לאחר דחיית היורו, כל הצדדים חתמו על הסכם שיאפשר את סיום העונה, כמובן בהתאם להתפתחויות במשבר הקורונה. נשיא הליגה הספרדית שינה גישה, בעלי גנואה אישר: "יש הסכמות לחידוש הסרייה A ב-9 במאי"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

ההחלטה שהתקבלה היום (שלישי) באופ"א בנוגע לדחיית היורו לקיץ 2021, אמורה לאפשר לליגות השונות לסיים את עונת 2019/20 ולא להגיע למצב של סגירה בגלל התפשטות נגיף הקורונה. אופ"א, ראשי המועדונים וארגון השחקנים חתמו על פתרון מוסכם ולפיו כל הליגות יושלמו עד 30 ביוני. ההסכמה כוללת שינויים בתאריכי מוקדמות המפעלים האירופים של העונה הבאה ועל שילוב מצד כל הגורמים במטרה ליצור לו"ז המקובל על כולם.

גם חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית שרק לפני יומיים טען כי "עונת 2019/20 נגמרה", שינה גישה היום והבהיר כי המטרה היא לסיים את העונה לפני 30 ביוני. "אנחנו רוצים לחזור לשחק בסוף אפריל או בתחילת מאי", אמר טבאס. עמיתו לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית שלקח חלק בכינוס המקוון של אופ"א היום, אמר: "הליגות חייבות להסתיים לפני 30 ביוני, אבל גם התאריך הזה הוא לא חומה בצורה. נסיים את הליגות עם אותם חוקים וכללים, ההכרעה צריכה להתקבל על כר הדשא. כולנו הצבענו בעד ההצעות הללו".

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
יש רצון לסיים את העונה. שחקני ברצלונה/רויטרס

הסרייה A, הליגה הראשונה באיטליה שהיא המדינה האירופית עם הכי הרבה מקרי מוות עד כה מאז התפרצות הנגיף, נעצרה עד 3 באפריל ולא נראה כי תוכל לחזור לפעילות גם בחודש הבא. למרות זאת, נשיא גנואה אנריקו פרציוזי התראיין לרדיו "קיס קיס" והצהיר: "התאריך הנראה לעין כרגע הוא 9 במאי. יש הסכמה על כך בין מנהלת הליגה לבין ההתאחדות, כמובן בהתאם להנחיות ולעצירת המגיפה העולמית".

עוד אמר פרציוזי: "אני לא יודע כמה כסף זה יעלה לנו, אבל הדחייה הייתה חיונית כדי שנוכל לסיים את העונה האירופית ואת הליגות המקומיות. קשה לספק כרגע תחזיות, כולנו מקווים שההתפשטות של הנגיף תיעצר. אני חושב שהסגר יימשך גם לאחר חג הפסחא. לאחר מכן השחקנים צריכים לשוב לאימונים כדי לחזור לכושר, אז אני מניח שנצטרך עוד שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully