וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסי כבר עזב, האנטר ודורסי צפויים לעזוב את ישראל בקרוב

17.3.2020 / 20:22

ליגת העל בכדורסל נפרדת משחקניה הזרים: מלבד עמנואל טרי ובריימו כל זרי ירושלים יעזבו. ווילבקין, בלאק ובריאנט נשארים לפי שעה בישראל

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

לאחר ההחלטה להפסיק את פעילותה של ליגת העל בכדורסל בעקבות משבר הקורונה, כמה מהקבוצות כבר החלו להיפרד מהזרים שלהן והיום (שלישי) גם מכבי תל אביב והפועל ירושלים אישרו לשחקני החיזוק לעזוב את ישראל.

אצל מכבי תל אביב בנוסף לקווינסי אייסי שכבר עזב את ישראל, גם אות'לו האנטר, טיילר דורסי, ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס יעזבו. אלייז'ה בריאנט, סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק נותרו במדינה ולפי שעה לא יחזרו לארצות הברית. גם ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו נשארו בישראל. מוקדם יותר נמסר ממכבי תל אביב כי "נאמר לשחקנים ולסגל המקצועי כי הם יכולים לשוב לביתם או להישאר בישראל, על פי שיקול דעתם, לאור המצב שאינו מאפשר אימונים ומשחקים".

שחקני הפועל ירושלים צפויים לעזוב את הארץ עד יום שישי הקרוב, לאחר שיחה שנערכה עם הנהלת הקבוצה, כשסולימאן בריימו ועמנואל טרי יישארו בשלב זה בישראל.

טיילר דורסי עם אות'לו האנטר מכבי תל אביב. דני מרון
צפויים לעזוב בקרוב. האנטר ודורסי/דני מרון

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס היווני, יעזוב את ישראל הערב לאחר שמני האריס כבר עזב. גם טי ג'יי קליין ומרכוס פוסטר יטוסו לביתם בהמשך השבוע.

הזרים של מכבי ראשון לציון יעזבו את ישראל עד לסוף השבוע, וגם הפועל אילת ערכה שיחה עם שחקניה הזרים וכולם יעזבו את הארץ עד מחר. מכבי אשדוד תיפרד מהזרים עד לסוף השבוע וגם המאמן בראד גרינברג ישוב לארה"ב. שתי הקבוצות היחידות שעד כה לא ערכו שיחה עם השחקנים ויעשו זאת רק מחר הן הפועל תל אביב ועירוני נהריה.

סנטר עירוני נס ציונה ג'ף וויטי צפוי להישאר בשלב זה בישראל, בעוד שאר שחקניה הזרים של הקבוצה יעזבו את הארץ עד סוף השבוע.

אריק שיבק מאמן בני הרצליה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לבידוד. אריק שיבק/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה נפרדו מג'יימס יאנג ואריק אנדרסון שכבר עזבו את ישראל, בעוד המאמן דניאל סאואנה יעזוב בהמשך היום. בשלב זה, בשל המצב בוונצואלה, גרגורי ורגאס ונסטור קולמנארס לא יכולים לשוב לביתם וככל הנראה יטוסו לארה"ב. ג'ורדן סווינג אמור גם הוא לעזוב בהמשך, בניגוד לווילי וורקמן שיישאר בישראל.

גם הזרים של הפועל גלבוע/גליל יעזבו בקרוב את הארץ. בהודעה שהוציא הבעלים חיים אוחיון לאוהדים נכתב: "ההחלטה של מנהלת הליגה להשהות א ת הליגה ולא לבטלה היא החלטה נכונה. בהזדמנות הראשונה אנחנו נעלה למגרשים בחזרה. אני רוצה לאחל לכולם בריאות ושמירה על הכושר, יש לנו משימה מאתגרת ולא פשוטה ברמה לאומית. נתרכז בה ונחזור לפרקט עם הרבה מוטיבציה למגרשים כמו שהיינו רוצים".

מי שיחזור לארץ ויצטרך להיכנס לבידוד הוא המאמן אריק שיבק, שעבד באלבה פהרבאר ההונגרית וכעת ישוב לישראל לאחר שאיגוד הכדורסל בהונגריה סיים את העונה היום ללא הכרזה על אלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully