וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של הופנהיים סירב לדונלד טראמפ: "לא נעזור רק לארה"ב"

דיטמאר הופ, שפרט לקבוצת הבונדסליגה מחזיק גם בחברה גרמנית שעובדת על פיתוח חיסון לקורונה, דחה את הצעת הנשיא האמריקאי לעסקה בלעדית

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקהלומה סיטי ת'אנדר מפונים

דיטמאר הופ, הבעלים של הופנהיים, עמד בשבועות הקודמים במרכזה של סערת הפסקות המשחקים בגרמניה, כאשר אוהדי קבוצות רבות הניפו שלטים וקראו בגנותו. כעת הופ מצא לעצמו נמסיס חדש במקום האוהדים בבונדסליגה: דונלד טראמפ. לאחר שנשיא ארה"ב פנה לחברת CureVac הנמצאת בבעלותו של הופ והציע "סכומי כסף אדירים" (על פי העיתון "ולט" כדי לקבל גישה בלעדית לחיסון קורונה שהם מפתחים עבור "ארה"ב, וארה"ב בלבד", הגיעה הערב (ראשון) התגובה של המיליארדר הגרמני.

דיטמאר הופ הבעלים של הופנהיים. GettyImages
דורש סולידריות. דיטמאר הופ/GettyImages

"אם נצליח לפתח חיסון יעיל נגד נגיף הקורונה בקרוב, זה יהיה משהו שיוכל לעזור לא רק לארה"ב אלא לאנשים בכל העולם", השיב הופ בסירוב להצעה של טראמפ והבהיר כי הוא לא מעוניין במכירה למי שלא מראה סולידריות. "אני מחויב להגן על כל האנשים מפני זיהום והידבקות, ומחויב לטיפול טוב ויעיל יותר בכל רחבי העולם".

אגב, דובר רשמי של ארה"ב הכחיש את הפרסום בגרמניה לגבי הדרישה לבלעדיות: "הסיפור הזה נופח יתר על המידה. נמשיך לנהל שיחות עם כל חברה רפואית שטוענת כי היא יכולה לעזור, ונחלוק עם העולם כל פתרון שנמצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully