וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוהדי באיירן מינכן קיללו את בעלי הופנהיים, השחקנים מחו במגרש

הבווארים התעללו במארחת עם 0:6, במשחק שהופסק פעמיים. לאחר חידושו בחרו השחקנים להעביר את הזמן במסירות ביניהם כמחאה. דורטמונד וגלדבאך ניצחו

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 3:3 מטורף בין פורטונה דיסלדורף להרטה ברלין, שחזרה מפיגור 3:0, ונמשך עם ניצחונות של קבוצות הצמרת בשבת. המוליכה באיירן מינכן התעללה בהופנהיים עם 0:6 בחוץ, במשחק שהופסק פעמיים וסיפק סצנות לא שגרתיות, בעוד דורטמונד הסתפקה ב-0:1 ביתי מול פרייבורג ובורוסיה מנשנגלדבאך חזרה עם 2:3 מאוגסבורג. קלן הביסה 0:3 את שאלקה, כשהשוער אלכסנדר נובל היה חתום על גול עצמי מביך.

פליפה קוטיניו עם תומאס מולר חגיגה באיירן מינכן. רויטרס
לפני הבלגן הם נהנו מכל רגע. ג'ושוע זירקזה, פיליפה קוטיניו ותומאס מולר/רויטרס

הופנהיים - באיירן מינכן 6:0

בעיה התקפית בלי רוברט לבנדובסקי? באיירן מינכן המשיכה בכושר הנפלא שלה גם ללא הסקורר הפולני הפצוע והגישה נקמה כואבת להופנהיים על ההפסד 2:1 באליאנץ ארנה בסיבוב הראשון. כבר בדקה ה-15 הוליכו הבווארים 0:3, ובכך הפכו לראשונים בתולדות הבונדסליגה שכובשים לפחות שלושה שערים בחמישה משחקי חוץ רצופים. תומאס מולר בישל כבר בדקה השנייה לסרג' גנאברי, שבניגוד לצמד בניצחון על צ'לסי הסתפק הפעם בשער אחד. יוזואה קימיש בעט מקצה הרחבה את השני בדקה השביעית והילד ההולנדי ג'ושוע זירקזה, שפתח במקום לבנדובסקי, סיפק סיבוב נהדר ונעץ את השלישי אחרי רבע שעה. הופנהיים, ללא מונס דאבור הפצוע וגם בלי סרגיס אדמיאן שחגג על באיירן במפגש הקודם, נותרה בהלם וספגה פעמיים גם מפיליפה קוטיניו (33 ו-47) כשמולר הוסיף עוד אסיסט והגיע ל-16 בישולים. לאון גורצקה המחליף הקפיץ את השישי לאחר התקפה יפה בדקה ה-62 והבווארים חצו את רף 70 השערים עם ניצחון החוץ הכי גבוה מאז ה-0:6 בוולפסבורג באפריל 2017.

המשחק הופסק פעמיים בגלל שלטים שהניפו אוהדי באיירן נגד דיטמאר הופ, הבעלים של הופנהיים. בעקבות הפסקת המשחק התחוללה על הדשא סצינה מאוד לא שגרתית, כאשר מאמן באיירן מינכן האנזי פליק צעק על האוהדים וביקש להוריד את השלטים ("דיטמאר הופ נשאר בן זונה"), אבל אלה חזרו על כך שוב והשחקנים ירדו מכר הדשא ל-10 דקות, עד שהשופט חידש את המשחק. בדקות שנותרו, שחקני שתי הקבוצות עמדו על המגרש ומדי פעם החליפו מסירות ביניהם כאות מחאה, עד לשריקת הסיום.

פליפה קוטיניו מנואל נוייר באיירן מינכן. רויטרס
נאלצו לרדת מכר הדשא. שחקני באיירן מינכן/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 0:1

המארחת רשמה בתחילת פברואר שני הפסדים ברציפות - לוורדר ברמן בגביע ולבאייר לברקוזן בליגה - והיה נראה שהיא מתחילה לאבד מומנטום, אבל מאז הקבוצה של לוסיאן פאבר הביסה 0:4 את פרנקפורט, ניצחה 1:2 את פריס סן ז'רמן בליגת האלופות, ניצחה את ברמן בליגה 0:2 וכעת הוסיפה עוד שלוש נקודות. ארלינג הולאנד קיבל קצת מנוחה ונותר על הספסל עד לדקה ה-63, אבל ג'יידון סאנצ'ו דאג להבטיח את הניצחון עם שערו ה-14 העונה (לצד 14 בישולים) אחרי מהלך יפה של יוליאן ברנדט ותורגן הזאר בדקה ה-15. פרייבורג עם הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים.

ג'יידון סאנצ'ו בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הסתפקו במינימום הפעם. שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים/רויטרס

אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2

לארס שטינדל כבש צמד שני במשחק חוץ שני ברציפות והוביל את הסייחים לניצחון חשוב שהשאיר אותם במקום הרביעי (עם משחק חסר). הקפטן בישל בדקה ה-49 לרמי בנסבאיני וכבש בעצמו בדקה ה-53. אדואר לובן צימק בנגיחה אדירה בדקה ה-57, אבל שטינדל הרגיע עם סיבוב נהדר ברחבה בדקה ה-79 וגם שער מצמק נוסף של אלפרד פינבוגאסון (83) לא הספיק כדי להציל לאוגסבורג נקודה.

לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
מככב במשחקי החוץ. לארס שטינדל/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - הרטה ברלין 3:3

הקבוצה מהבירה הגיעה אל המשחק אחרי 5:0 ביתי ומשפיל במיוחד שחטפה מפ.צ. קלן במחזור שעבר. הערב זה נראה דומה כשהרטה ירדה אל חדר ההלבשה במחצית בפיגור 3:0, אבל היא הצליחה להתאושש בענק במחצית השנייה, לכבוש שלוש פעמים ולהיות קרובה גם לניצחון, שבסופו של דבר לא הגיע.

המארחת פתחה מצוין ועלתה ל-0:2 כבר בדקה התשיעית בזכות שערים של קנאן קרמאן (6) ואריק טומי (9). קרמאן הוסיף עוד אחד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע 0:3 ענק. אלכסנדר נורי ביצע שני חילופים במחצית והרטה נראתה הרבה יותר טוב: בדקה ה-64 אריק טומי הרחיק בצורה רשלנית היישר לשערו וזה 3:1. שתי דקות חלפו ומתאוס קונייה כבש את ה-3:2 בצורה מרשימה מחוץ לרחבה אחרי מסירה של מריוס וולף. קשישטוף פיונטק הצליח לסחוט פנדל מהשוער המקומי פלוריאן קאסטנמאייר ובעט בעצמו פנימה מהנקודה הלבנה את ה-3:3 בדקה ה-75. שער ליגה ראשון לחלוץ הפולני בהרטה.

קשישטוף פיונטק שחקן הרטה ברלין. GettyImages
פיונטק והרטה עם קאמבק גדול במחצית השנייה/GettyImages

משחקים נוספים

קלן - שאלקה 0:3
לקלן: סבסטיאן בורנאו (9), ג'ון קורדובה (39), אלכסנדר נובל (עצמי, 75)

מיינץ - פאדרבורן 0:2
למיינץ: רובין קואיסון (29), קארים אוניסיוו (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully