וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה לקראת הגומלין מול אטלאנטה: "לא חושב שאנחנו זקוקים לנס"

אלברט סלאדס ניסה לשדר אופטימיות לפני הגומלין מול אטאלנטה למרות ה-4:1 באיטליה והעובדה שהמשחק ייערך ללא קהל (ג', 22:00, 5+)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים10/03/2020
ולנסיה
  • גאמיירו (21)
  • גאמיירו (51)
  • טורס (67)
4:3
  • (3, פנדל) איליצ'יץ'
  • (43, פנדל) איליצ'יץ'
  • (71) איליצ'יץ'
  • (82) איליצ'יץ'
אטאלנטה
מתוך יוטיוב

אחרי שהביסה את ולנסיה במשחק הראשון, רוצה אטאלנטה להשלים מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5+) עלייה מפתיעה לרבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה מברגמו ניצחה 1:4 בסן סירו לפני שלושה שבועות ויודעת שכל תוצאה פרט לתבוסה של 3:0 או גרוע מכך תשלח אותה לשמונה הגדולות של המפעל.

ולנסיה תיאלץ להתמודד גם עם אצטדיון ביתי ריק בשל חשש הקורונה, גם עם רשימת נעדרים בלתי נגמרת (אסקיאל גאראי, מקסי גומס, גבריאל, כריסטיאנו פיצ'יני, מאנו ואייחו, אליקים מנגלה וחאומה קוסטה ייעדרו, רורדיגו בספק) וגם עם בור עמוק מאוד שספק אם יש ביכולתה לחזור ממנו. העטלפים ניצחו רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות ונמצאים במקום השביעי בלה ליגה.

אלברט סלאדס מאמן ולנסיה. רויטרס
סלאדס אופטימי לקראת המשחק/רויטרס

אטאלנטה ניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ונמצאת במומנטום נהדר. המשחק האחרון שלה היה ה-2:7 מול לצ'ה ב-1 במרץ והיא נמצאת במקום הרביעי בסרייה A. לכחולים-שחורים יש ארבעה שחקנים שנמצאים בסכנת כרטיס צהוב שימנע מהם לשחק ברבע הגמר, אם וכאשר: מארטן דה רון, בראט ג'ימשיטי, האנס האטבור ויוסיפ איליצ'יץ'.

מאמן ולנסיה אלברט סלאדס אמר לקראת המשחק: "נתכונן אל המשחק בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. אנחנו חזקים בבית והתוצאה מהמשחק הראשון לא משקפת את מה שקרה בו. אני לא חושב שאנחנו זקוקים לנס כדי לעלות". ג'אן פיירו גאספריני אמר: "ברור שהתוצאה במשחק הראשון הוסיפה לנו ביטחון. אנחנו צריכים לכבוש בוולנסיה וגם להישאר מרוכזים ולהתגונן היטב, אבל אני לא רוצה שנתקשה. אנחנו חייבים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ועל זה אנחנו עובדים, כי אנחנו עלולים להיות נינוחים ולחשוב שעשינו כבר את העבודה, אבל זה לא כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully