וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בריאל מדריד: טיבו קורטואה הפצוע בספק למנצ'סטר סיטי

השוער נפגע ברגלו בהפסד לריאל בטיס, לא ברור האם יחלים עד השבוע הבא. זידאן הודה: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

מתוך יוטיוב

שבוע בלבד אחרי שניצחה 0:2 את ברצלונה בקלאסיקו ועלתה אל פסגת הלה ליגה, ריאל מדריד חזרה לאכזב אתמול (ראשון) כשהפסידה 2:1 לריאל בטיס בחוץ. סידני העלה את הירוקים-לבנים ליתרון בדקה ה-40, קארים בנזמה איזן מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וכריסטיאן טייו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82. ריאל עם הפסד ליגה שלישי העונה נותרה עם 56 נקודות, שתיים פחות מברצלונה המוליכה.

"המשחק הגרוע של העונה הגיע שבוע אחרי התוצאה הטובה של העונה", נכתב ב"מארקה". "השחקנים של זידאן קרסו בשיא העונה". קאסמירו הודה: "משחקים כאלה יכולים לעלות לנו באליפות, אבל אי אפשר לחשוב כל כך רחוק. כדי לזכות צריך לשחק טוב בכל המשחקים, והפעם לא עשינו את זה".

אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי שטיבו קורטואה סיים אותו צולע וייבדק מחר. כרגע, מעריכים בספרד, הוא נמצא בספק לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי בשבוע הבא, חדשות רעות מאוד מבחינת הבלאנקוס. הבלגי פתח בין הקורות ברציפות כבר למעלה מחודש, כשהפעם האחרונה שמחליפו אלפונס אראולה קיבל את המקום ב-11, זה נגמר בהפסד 4:3 לריאל סוסיאדד.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מאוכזב מאוד. זידאן/GettyImages

זינדין זידאן נשמע מאוכזב במיוחד בסיום: "זה היה משחק רע שלנו, גם במחצית הראשונה וגם בשנייה. ביצענו המון טעויות, היו לנו הרבה איבודים. זה המשחק הכי גרוע שהיה לנו העונה. היה חסר לנו הכול: אנרגיה, החזקת כדור, אינטנסיביות. זה יום רע וזה יכול לקרות, אני אחראי. אסור לנו להשתולל, אבל אנחנו גם לא יכולים להיות מרוצים אחרי הופעה כזו. נכנסנו רע אל המשחק. אין לי הסבר למחצית השנייה ואיך שיחקנו רע כל כך אחרי מחצית ראשונה רעה. יש לנו עונה טובה ואנחנו יכולים להמשיך קדימה. זה חבל מאוד כי לא הגיע לנו לנצח".

גם קפטן ריאל סרחיו ראמוס נשמע מאוכזב ואמר: "לא הצלחנו לעשות את הדברים שתרגלנו במהלך כל השבוע ובטיס שיחקה טוב. שיחקנו ברמה בינונית ופה ושם היו לנו כמה דקות יותר טובות, אבל זה לא מספיק, אנחנו חייבים להיות אינטנסיביים יותר. לא השתגענו אחרי הניצחון מול בארסה וגם עכשיו לא נאבד את הראש כי יש לנו יותר מדי מה לסכן. אנחנו לא יכולים לפספס הזדמנויות כאלה אם אנחנו רוצים להיות אלופים. אנחנו חייבים ללמוד מזה ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully