וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינסי וולנסקי, מי שפרצה לדשא בגמר ליגת האלופות, נפצעה בצניחה חופשית - וברשת לא מאמינים לה

10.3.2020 / 0:04

הדוגמנית שעלתה לכותרות אחרי שקפצה מהקהל ורצה בבגד ים על הדשא בגמר ליגת האלופות שיתפה סרטון שלה מתפתלת מכאבים, לאחר שהתרסקה על הקרסול בצניחה חופשית - אך מה שעשתה אחרי זה גרם לרבים לפקפק באמינותה

kinsey_sue

הדוגמנית קינסי וולנסקי הפכה לכוכבת רשת לאחר שפרצה לדשא של אצטדיון הוונדה מטרופוליטנו במדריד במהלך גמר ליגת האלופות (ליברפול נגד טוטנהאם) בשנה שעברה - וקיבלה בזכות הרגע הנועז הזה עוד שלושה מיליון עוקבים באינסטגרם ושלל הצעות עבודה רווחיות. היא עשתה זאת שוב בתחילת השנה כשפרצה למסלול באליפות העולם בסקי עם שלט לזכרו של קובי בריאנט. כעת, סרטון חדש שלה נפצעת במהלך צניחה חופשית עשוי דווקא להעניק לה פרסום שלילי, כשרבים מפקפקים באמינותו מסיבה מאוד הגיונית.

וולנסקי שיתפה את סרטון הנחיתה שלה עם 3.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ולצדו כתבה: "לכל השואלים איך שברתי את הקרסול. זה היה בצניחה חופשית ביום סוער. נפלתי מגובה של שישה מטרים על הקרסול שלי".

הקטע המלא:

וזוכרים את הרגע הזה?

קינסי וולנסקי. AP
קינסי וולנסקי מתפרצת למגרש בגמר ליגת האלופות/AP

בסרטון נראית וולנסקי שוכבת על הקרקע ומתפתלת מכאבים בזמן שצוות פרמדיקים מעניק לה טיפול. הסרטון מסתיים כשהיא יושבת פצועה ולוגמת משקה תה קר בשם Bang, אותו כבר פרסמה בעבר. חלק מהעוקבים פקפקו באמינות הנפילה וחשדו שהיא ביימה את הכל כדי למשוך צופים ולפרסם את משקה האנרגיה שלה. אחרים היו סלחניים יותר והציפו אותה בתגובות מעודדות. אחד כתב: "את כל כך אמיצה, אני מקווה שתרגישי טוב יותר" ואחר הוסיף: "תרגישי טוב! אנחנו זקוקים לך".

היא גם ביקרה אצלנו בשנה שעברה

View this post on Instagram

Single life isn't so bad ?

A post shared by Kinsey (@kinsey) on

לאחר שפרצה לדשא בגמר ליגת האלופות, היא הפכה לכוכבת רשת וסיפרה ששחקני ליברפול ניסו להתחיל איתה. היא סיפרה אז: "עד שימלאו לי 30 אני מתכננת להרוויח מספיק כסף כדי לפרוש - וההופעה בליגת האלופות רק עזרה לי להגיע ליעד הזה. אני מתכננת להתפרץ לעוד משחקים כדי להעלות את הפרופיל שלי. אחרי ששוחררתי מהכלא, עליתי מ-300 אלף עוקבים באינסטגרם ליותר משלושה מיליון. אתה לא יכול לקנות פרסום מהסוג הזה. פתאום הייתי מפורסמת בכל העולם וקבלתי מבול של הצעות עבודה".

היא הוסיפה: "אני לא חושבת שגרמתי לנזק, זה היה פשוט בשביל הכיף. האוהדים אהבו את זה, נראה שהשחקנים אהבו את זה ואפילו השוטרים ביקשו חתימות כשהשתחררתי. התגובות היו מדהימות, לא יכולתי להיות מאושרת מזה. זה היה הרגע המרגש בחיי".

הנה צניחה שיותר הצליחה לה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully