וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא עשיתי פורנו": קינסי וולנסקי נאלצת להכחיש את השמועות

23.6.2019 / 0:01

הדוגמנית בת ה-22, שהתפרסמה בזכות הפריצה שלה לכר הדשא במהלך גמר ליגת האלופות האחרון, הכחישה שהיא כוכבת פורנו וחשפה: מתכוונת לחסוך את הכסף שעשיתי כדי להשקיע אותו בנדל"ן

kinsey_sue

קינסי וולנסקי היתה אלמונית כמעט לחלוטין עד שהחליטה בצעד נועז לפרוץ לכר הדשא במדריד במהלך גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם כשהיא חצי ערומה. אבל גם עכשיו לא ברור מי היא בדיוק קינסי וולנסקי. דוגמנית, חשפנית, או אולי כוכבת פורנו? וולנסקי, שנוהגת להעלות תמונות פרובוקטיביות וחושפניות לאינסטגרם, התייחסה ברשת החברתית לשאלה של אחד מעוקביה: האם השתתפת סרטי פורנו?

וולנסקי החליטה לעשות סוף לשמועות ולריכולים עליה והכריזה: "אחרי הרבה כתבות לא מדוייקות אני רוצה להבהיר - מעולם לא דיגמנתי בטופלס או ערום. מעולם לא עשיתי פורנו. אני תומכת בכל אישה לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה".

קינסי וולנסקי. צילום מסך
קינסי עם הווידוי לעוקבי האינסטגרם שלה/צילום מסך

אז מה קינסי רוצה לעשות עם החיים שלה בעתיד? מסתבר שהיא רוצה לעסוק בנדל"ן ולבנות אימפריה משלה. "אני סוכנת נדל"ן ומשקיעה. המטרה שלי לעתיד היא לחסוך את כל הכסף שעשיתי ולהשקיע אותו בנכס אמיתי. רוצה לבנות אימפריה ולייצר הכנסה פאסיבית", אמרה.

קינסי רק בת 22 אך מקווה שעד גיל 30 היא תוכל להפסיק לעשות את מה שהיא עושה כעת: "עד גיל 30 אני מקווה לחסוך מספיק כסף כדי לפרוש, הפריצה במהלך משחק גמר האלופות רק עוזרת לי להשיג את המטרה הזו. אני מתכוונת לעשות את זה עוד בעתיד כדי לקדם את עצמי. אחרי שהשתחררתי מהכלא בעקבות מה שעשיתי עליתי מ-300 אלף עוקבים באינסטגרם למעל מיליון".

"לפתע נהייתי מפורסמת בכל העולם והצעות העבודה החלו לזרום. אני לא חושבת שפגעתי במישהו, זה היה פשוט בשביל הכיף. האוהדים אהבו את זה, השחקנים נראה שאהבו את זה ואפילו השוטרים ביקשו ממני תמונה אחרי שיצאתי. התגובות היו מדהימות, אני לא יכולה להיות שמחה יותר. זה היה הריגוש הכי גדול בחיים שלי".

עוד באותו נושא

קינסי וולנסקי חושפת: שחקני ליברפול ניסו להתחיל איתי אחרי הפריצה למגרש בגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully