וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינסי וולנסקי חושפת: שחקני ליברפול ניסו להתחיל איתי אחרי הפריצה למגרש בגמר

11.6.2019 / 6:27

אחרי הפריצה שהפכה אותה למפורסמת, הדוגמנית מספרת על הדרמה והמיליונים. וגם, האוהד שחשף: כך שיתפתי פעולה עם הפורצת הסקסית וקיבלתי ממנה 130 ליש"ט

kinsey_sue

אוהד ליברפול חשף באנגליה כיצד שיתף פעולה עם "הפורצת הסקסית" בגמר ליגת האלופות לפני כשבועיים, ואיך קיבל ממנה 130 ליש"ט (כ-600 שקל) על זה שצילם אותה בטלפון הסלולרי שלה. פיטר בימונט בן ה-36 מספר שישב רק במקרה ליד הדוגמנית הרוסייה קינסי וולנסקי לפני המשחק בין ליברפול לטוטנהאם באצטדיון במדריד, ולא האמין למה שעומד לקרות לו.

הוא הלך עם שלושה חברים, שישבו בשורה מאחוריו, והוא היה היחיד בשורה שלפניהם. ואז התיישבה לידו הדוגמנית היפהפייה, שחשפה בפניו: אני עומדת לפרוץ למגרש. "כשהיא התיישבה לידי, אני וחברים שלי הסתכלנו אחד על השני ואמרנו לעצמנו, 'מי זאת, לעזאזל'", סיפר האוהד, "התחלתי קצת לשוחח איתה, וחברים שלי הקניטו אותי שאני מתחיל איתה. אבל אז היא סיפרה לי שהיא בכלל לא מתעניינת במשחק, אלא שהיא בא כדי לפרוץ למשחק. אמרתי לה - רק אל תפרצי כשליברפול תוקפת! בכל אופן, זה הדהים אותי. היא הורידה את השמלה שלה והראתה לי את הביקיני שלה. לא האמנתי, אבל גם לא רציתי לבהות.

"פתאום היא נעלמה, חזרה, וסיפרה שהיא רק בדקה איך לעשות את הפריצה עם האבטחה. אמרתי לחברים שלי - 'תיכף תראו, היא פורצת למגרש', אבל הם לא האמינו. בסוף גם הוא נדהמו". היא השאירה לו את הטלפון שלה ואמרה לו לצלם אותה פורצת: "תוודא שאתה עושה צילום טוב!", ביקשה. אחרי המשחק יצר איתו קשר החבר שלה, ויטאלי זדורוביצקי, זה שניסה לקדם את האתר שלו בעזרתה. הם כולם נפגשו, והאוהד קיבל על הפעולה שלו 130 ליש"ט (סכום די פעוט לאור העובדה שהפריצה שלה מוערכת בשווי עבורה של כ-4 מיליון ליש"ט). בנוסף, היא הותירה לו תמונה משותפת, ולא מעט זיכרונות.

קינסי וולנסקי עם אוהד ליברפול. צילום מסך
במגרש. קינסי והאוהד/צילום מסך
קינסי וולנסקי עם אוהד ליברפול. צילום מסך
ובחוץ. קינסי והאוהד נפגשים/צילום מסך

וולנסקי בת ה-22 העבירה חמש שעות בכלא בספרד, אבל זה היה שווה כנראה. האתר של החבר שלה כבר צבר 32 מיליון משתמשים חדשים. היא מספרת: "התוכנית היא שעד גיל 30 כבר אעשה מספיק כסף בשביל לפרוש, והפריצה למגרש רק קידמה אותי. אני מתכוונת לעשות עוד כאלה כדי לקדם את עצמי. זה הביא לי שני מיליון עוקבי חדשים ביום אחד. אי אפשר לקנות דבר כזה. ברגע אחד נהייתי מפורסמת בכל העולם, וקיבלתי מלא הצעות עבודה. לא עשיתי שום דבר רע, רק משהו כיפי. האוהדים נהנו, השחקנים חייכו, ואפילו השוטרים בתחנה ביקשו להצטלם איתי".

קינזי אף מספרת ש"לא אגיד שמות, אבל כמה שחקנים של ליברפול שלחו כמה הודעות מפלרטטות אחרי הפריצה. אחד מהם שלח לי אימוג'ים של לב, אחר שלח לי הודעה וכתב 'ראיתי אותך במשחק'. אפילו לא ידעתי מי הם בכלל, עד שנכנסתי לפרופיל שלהם. לא עניתי, כי כבר יש לי חבר".

kinsey_sue
AP
AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully