וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינסי וולנסקי פרצה למסלול באליפות העולם בסקי עם שלט לזכרו של קובי בריאנט

הדוגמנית השנויה במחלוקת שפרצה לכר הדשא בגמר ליגת האלופות האחרון, פרצה למסלול כשהיא חצי ערומה עם הכיתוב "R.I.P Kobe" וספגה ביקורות רבות

קינסי וולנסקי בגמר אליפות העולם בסקי/צילום מסך

בווידאו: הפריצה של קינסי וולנסקי בגמר אליפות העולם בסקי

סביר להניח שגמר ליגת האלופות האחרון שנערך במדריד, בו ניצחה ליברפול 0:2 את טוטנהאם, לא ייזכר בשל ההתמודדות על כר הדשא. המשחק היה פושר למדי וכך גם השערים: את הראשון כבש מוחמד סלאח בפנדל ואת השני כבש דיבוק אוריגי מתוך הרחבה. השחקן המצטיין היה בכלל הבלם וירג'יל ואן דייק. למרות זאת, לא מעט זוכרים היטב את המשחק שנערך במדריד, בעיקר בשל פעולה אחת, שלא קשורה לאף אחד מהחשחקנים: הפריצה של קינסי וולנסקי לכר הדשא כשהיא חצי ערומה.

במהלך המשחק וולנסקי פרצה לכר הדשא בלבוש מינימלי, במטרה לקדם את עצמה ואת אתר האינטרנט של בן זוגה לשעבר, כוכב הרשת ויטלי זדורובצקי. וזה הצליח. מאוד הצליח. על פי ההערכות, בעקבות הפריצה שלה, שוויו של אתר האינטרנט של ויטלי עלה ב-3.5 מיליון יורו, ולעמוד האינסטגרם שלה הצטרפו לא פוחת מ-2.5 מיליון עוקבים חדשים.

ומאז? לא הרבה. היא ניסתה לפרוץ לגמר הקופה אמריקה ונכשלה, ועסקה בעיקר בפרסום בעמוד האינסטגרם שלה ובדוגמנות. עד אתמול (שלישי). במהלך אליפות העולם בסקי שנערכת בימים אלו באוסטריה, פרצה קינסי למסלול כשהיא שוב חצי ערומה, עם שלט עם הכיתוב "R.I.P Kobe", לזכרו של קובי בריאנט, שנהרג בתאונת מטוס טראגית ביחד עם ביתו הקטנה ג'יג'י.

גם הפעם, גרמה קינסי למהומה לא קטנה. היא כמובן גורשה מהמתחם על ידי מאבטחים, אך לא לפני שהצליחה להפריע לגולש סקי איטלקי. אותו גולש, אלכס וינצר, חצה את קו הסיום, הביט לשעון והיה מאושר מהזמן שקבע. הוא החל לחגוג ואז הבין שלא הוא חצה את קו הסיום, כי אם קינסי, שעצרה את השעון עבורו. "נראה שיש לי חברה חדשה", כתב האיטלקי באינסטגרם לאחר התקרית. "סיימתי במקום השישי והרווחתי את אחת מתמונות הפיניש הטובות בכל הזמנים".

לאחר הפריצה, ספגה קינסי, שמספר העוקבים שלה באינסטגרם זינק שוב, ביקורות רבות מגולשים שונים ברשתות החברתיות, אחרי שלטענתם היא הוזילה את זכרו של בריאנט, כשהניפה שלט לזכרו כשהיא חצי ערומה.

סביר להניח שהפריצה שלה באליפות העולם בסקי תחזיר אותה קצת לכותרות, אחרי שלטענתה חלה ירידה בכמות העוקבים מאז אותו גמר ליגת אלופות. בעבר טענה כי "עד גיל 30 אני מתכננת לעשות מספיק כסף כדי שאוכל לצאת לפנסיה, והפריצה לגמר האלופות עזרה לי להגיע לשם. אני מתכננת להמשיך לעשות את זה עוד הרבה פעמים כדי להיות יותר מפורסמת".

קינסי וולנסקי באליפות העולם בסקי. GettyImages
וולנסקי/GettyImages
קינסי וולנסקי באליפות העולם בסקי. GettyImages
וולנסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully