וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.5 מיליון עוקבים הלכו לפח: הוסר חשבון האינסטגרם של הפורצת לגמר האלופות

קינסי וולנסקי טוענת כי חשבון האינסטגרם שלה נפרץ, וכך, בבת אחת, איבדה את שני מיליון העוקבים החדשים שצברה. צפו בסרטונים החדשים של "הגיבורה האמיתית של גמר האלופות"

מתוך האינסטגרם של קינסי וולנסקי

גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם לא התעלה לרמה גבוהה, אבל כן סיפק רגע אחד בלתי נשכח. קינסי וולנסקי, דוגמנית אמריקאית בת 23, פרצה למגרש באיזור הדקה ה-20 עם בגד ים שחור וחושפני במיוחד והצליחה לגנוב את ההצגה.

על בגד הים התנוסס הכיתוב "Vitaly Uncensored", פרסומת לערוץ היוטיוב המפורסם למדי של בן זוגה, הרוסי-אמריקאי ויטאלי זדורובצסקי. זדורובצסקי, שבעצמו פרץ לגמר מונדיאל 2014, גמר ה-NBA ב-2016 ולוורלד סרייס של 2017, הורחק מכל אירוע ספורט גדול בעולם, ולכן וולנסקי היא זו שנשלחה להחליפו. זה התברר כהצלחה מסחררת: מספר העוקבים של וולנסקי גדל מ-300 אלף בתחילת המשחק ללמעלה מ-2.4 מיליון עוקבים נכון לשעות הצהריים. בנוסף, מומחי שיווק אמריקאים העריכו אמש את הרווח המצטבר שהזוג יגרוף לכיסו בעקבות הפריצה למגרש בכ-3.97 מיליון דולר - לא פחות ולא יותר.

אלא שהיום בשעת אחר הצהריים חשבון האינסטגרם של וולנסקי הוסר, עדיין לא ברור האם באופן קבוע או זמני, והאם מדובר בהחלטה של הרשתות החברתית או של הדוגמנית עצמה. וולנסקי פרסמה סרטון בעמוד הטוויטר שלה (בו יש לה חמישה ציוצים בלבד) ובו טענה: "כשאתה צובר 2.5 מיליון עוקבים ואז בבת אחת מישהו פורץ לך לחשבון. זו היתה רכבת הרים רגשית".

עוד בנושא:

כביום היוולדם: העירומים והעירומות שפרצו לאירועי הספורט הגדולים
למדה מהטוב ביותר: הכירו את הפורצת למגרש שגנבה את ההצגה בגמר ליגת האלופות

הפריצה למגרש

המפגש עם בן הזוג אחרי השחרור ממעצר

AP

המקדונלדס שאחרי השחרור ממעצר

AP

זדורובצסקי, שעמוד היוטיוב שלו כולל תכנים פורנוגרפיים (זדורובצסקי עצמו היה שחקן פורנו למשך תקופה קצרה), מקווה כעת למנף את ה"הצלחה" הגדולה ועל פי דיווחים באנגליה הוא מתכוון להשיק אתר פרובוקטיבי חדש בעזרת עבודת השיווק המוצלחת של בת זוגו.

וולנסקי שוחררה ממעצר במדריד בשעות הלילה, ונראתה מחויכת במיוחד כשפגשה ביציאה מתחנת המשטרה במדריד את בן זוגה. בסרטון שפורסם ב"סאן", נראה זדורובצסקי מקבל את פניה של וולנסקי עם טפיחה על הישבן תוך שהוא מסנן: "הטוסיק הזה מפורסם עכשיו".

בני הזוג, ובעיקר וולנסקי, המשיכו לספק שואו גם בהמשך הלילה. וולנסקי העלתה סרטון של הפריצה שלה למגרש לחשבון האינסטגרם שהפך כה פופולרי ביממה האחרונה, וכתבה: "פריצה למגרש בגמר ליגת האלופות! אנחנו חיים בשביל לחיות, לעשות דברים משוגעים שנזכור לנצח".

לאחר מכן העלתה פוסט נוסף, הפעם עם תמונה שלה מהפריצה בה נראה שחקן טוטנהאם הארי ווינקס בוחן אותה בעניין רב. "האם הסחתי את דעתו של מספר 8 יותר מדי?", כתבה בפוסט.

לאחר הפריצה, צייץ זדורובצסקי: "אני כבר לא יכול לחכות להתחתן איתך". באינסטגרם הוסיף: "אני כל כך גאה בך, את הכל בשבילי".

View this post on Instagram

Did I distract #8 a little too much?

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on

אז מה זה Vitaly Uncensored, אתם שואלים? אתר למבוגרים שאחראי לכמה "מתיחות פרועות נטולות חוקים", ולא נוסיף מעבר לזה. בסרטון שצילם כדי לפרסם את האתר, טען כי יהיו שם "מתיחות ברמה אחרת לגמרי, דברים שמעולם לא ראיתם, הרבה יותר מדי בוטים ליוטיוב. כשהצנזורים אומרים לי לא, אני אומרים להם שילכו להזדיין".

אגב, לפי האינסטגרם שלה, ביקרה וולנסקי בישראל לפני כשנה ובילתה בין היתר בכותל המערבי, בתל אביב ובים המלח. הנה רגעי השיא מהביקור שלה:

מתוך האינסטגרם של קינסי וולנסקי

זו ה"מתיחה" האחרונה של זדורובצסקי ובת זוגו

בני הזוג המאושרים

מהביקור בים המלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully