וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדה מהטוב ביותר: הכירו את הפורצת למגרש שגנבה את ההצגה בגמר ליגת האלופות

קינסי וולנסקי, זוגתו של כוכב הרשת ויטאלי זדורובצסקי שפרץ לשלל אירועי ספורט, הציתה את הרשתות. לאחרונה אפילו ביקרה בישראל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים במדריד לפני פתיחת המשחק

עונת 2018/19 ככל הנראה היתה הדרמטית, המפתיעה והמטורפת ביותר בתולדות ליגת האלופות. הערב (שבת) היא הגיעה לסיומה בוונדה מטרופוליטנו במדריד, שם גברה ליברפול 0:2 על טוטנהאם בגמר כל-אנגלי. אלא שעם כל הכבוד, הכדורגל שקיבלנו הערב לא היה עילאי, בלשון המעטה, ועל כן מי שגנבה את ההצגה היא בחורה בלונדינית שפרצה לכר הדשא באיזור הדקה ה-20 עם בגד ים שחור ועליו הכיתוב "Vitaly Uncensored".

על פי דיווחים, מדובר בדוגמנית קינסי וולנסקי, זוגתו של כוכב היוטיוב הרוסי-אמריקאי ויטאלי זדורובצסקי, שבעצמו פרץ לגמר מונדיאל 2014, גמר ה-NBA ב-2016 ולוורלד סרייס של 2017. זדורובצסקי, אמן מתיחות שגרף כבר למעלה מ-1.6 מיליארד צפיות ביוטיוב, הורחק מכל אירוע ספורט גדול בעולם, ולכן וולנסקי היא זו שנשלחה להחליפו. כנראה שזה השתלם לה גם מבחינת החשיפה (תרתי משמע): את המשחק הזה היא התחילה עם כ-300 אלף עוקבים באינסטגרם, במחצית עלתה ל-450 אלף, ובסיום התקרבה ל-600 אלף.

לאחר הפריצה, צייץ זדורובצסקי: "אני כבר לא יכול לחכות להתחתן איתך". באינסטגרם הוסיף: "אני כל כך גאה בך, את הכל בשבילי".

עוד בנושא:

כביום היוולדם: העירומים והעירומות שפרצו לאירועי הספורט הגדולים
2.5 מיליון עוקבים הלכו לפח: הוסר חשבון האינסטגרם של הפורצת לגמר האלופות

אז מה זה Vitaly Uncensored, אתם שואלים? אתר למבוגרים שאחראי לכמה "מתיחות פרועות נטולות חוקים", ולא נוסיף מעבר לזה. בסרטון שצילם כדי לפרסם את האתר, טען כי יהיו שם "מתיחות ברמה אחרת לגמרי, דברים שמעולם לא ראיתם, הרבה יותר מדי בוטים ליוטיוב. כשהצנזורים אומרים לי לא, אני אומרים להם שילכו להזדיין".

אגב, לפי האינסטגרם שלה, ביקרה וולנסקי בישראל לפני כשנה ובילתה בין היתר בכותל המערבי, בתל אביב ובים המלח. הנה רגעי השיא מהביקור שלה:

מתוך האינסטגרם של קינסי וולנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully