וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינסי וולנסקי חושפת: ניסיתי לפרוץ לגמר הקופה, ונכנסתי לכלא בברזיל

הדוגמנית שגנבה את ההצגה בגמר ליגת האלופות טסה לברזיל ביחד עם בן זוגה, אבל גם התחפושות לא עזרו אל מול 20 מאבטחים. אבל אל דאגה - היא עוד תשוב לפרוץ למגרשים בעתיד

kinsey_sue

גמר הקופה אמריקה האחרון אולי היה מעניין, אבל הוא לא היה מדובר כמו גמר ליגת האלופות האחרון. תגידו שזה בגלל שמפגש של ברזיל עם פרו קצת פחות מסקרן מכזה של ליברפול עם טוטנהאם, וכנראה שתהיו צודקים, אבל יש סיבה נוספת: בגמר הצ'מפיונס פרצה למגרש קינסי וולנסקי - ובגמר הקופה היא בסך הכל רצתה לפרוץ, אך לא הצליחה.

כן, על פי הדוגמנית שעלתה לכותרות בשל הפרובוקציה שביצעה במדריד בחודש, היא ובן זוגה, כוכב היוטיוב ויטאלי זדורובצקי, תכננו לגנוב גם הפעם את ההצגה - אבל נעצרו. "כשלנו בקופה אמריקה. כל הפרטים מחר - כרגע אנחנו בכלא", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה ביום ראשון בערב.

עוד בנושא:

זו לא סתם עוד מהומת אוהדים ביציעים - אלא מהומת אוהדות
רישארליסון הקדיש את הגול לסבתא שלו בשידור חי, ושכח איך קוראים לה
מריו באלוטלי שילם לבעל בר כדי לנסוע עם הקטנוע שלו לתוך הים
האישה הזאת רצתה סלפי עם כריסטיאנו רונאלדו. היא קיבלה הרבה יותר מזה

קינסי וולנסקי ובן זוגה. מתוך האינסטגרם של קינסי וולנסקי, אתר רשמי
אל דאגה, הם שוחררו תוך זמן קצר/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של קינסי וולנסקי

והנה הפרטים אותם אכן פרסמה למחרת: "היתה לנו חתיכת חוויה בניסיון לפרוץ לקופה. טסנו לברזיל, שמנו על עצמנו תחפושות, הגענו למושבים שלנו אבל אז ויטאלי חטף מכות מ-20 מאבטחים. שוחררנו מהכלא, אבל אנחנו נהנים בברזיל!"

עוד באותו נושא

נערת הליווי: "היה כדורגלן ששכב איתי בזמן שהסוכן מפליק לו בישבן"

לכתבה המלאה

לאחרונה התראיינה דוגמנית בגדי הים בת ה-27 ל"סאן" הבריטי וסיפרה כיצד השתנו חייה מאז גמר ליגת האלופות: "עד גיל 30 אני מתכננת לעשות מספיק כסף כדי שאוכל לצאת לפנסיה, והפריצה לגמר האלופות עזרה לי להגיע לשם. אני מתכננת להמשיך לעשות את זה עוד הרבה פעמים כדי להיות יותר מפורסמת. אחרי ששוחררתי מהכלא עליתי מ-300 אלף עוקבים באינסטגרם ל-2 מיליון, אי אפשר לקנות הערצה כזאת". היום, אגב, היא עומדת על 3.1 מיליון עוקבים. נתראה בטורניר הגדול הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully