וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הליווי: "היה כדורגלן ששכב איתי בזמן שהסוכן מפליק לו בישבן"

הלן ווד שהתפרסמה ב-2010 בעקבות מפגש מיני עם ויין רוני, פרסמה אוטוביוגרפיה: "אני וחברה שלי הצענו לרוני לצאת לסיגריה וסיימנו איתו ועם אחיו בתא של שירותי הנכים"

"ויין רוני ז**ן המון בחורות, חברות שלי. הייתה מישהי שהוא נפגש איתה על בסיס קבוע, סייעת לרופא שיניים, זה היה ממש רומן. הייתה גם נערת ליווי שאיתה הוא נפגש הרבה מאוד. היא ועוד שתי נערות ליווי היו מתחזות למנקות ומגיעות לבתים של כדורגלנים".

בצהובוני אנגליה פרסמו היום (ראשון) מקצת מהדברים עליהם כתבה הלן ווד באוטוביוגרפיה החדשה שלה A Man's World. ווד היא נערת ליווי לשעבר שהתפרסמה בזכות בילוי משותף שלה ושל רוני ב-2010. היא הפכה לסלבריטאית, זכתה בתכנית הטלוויזיה "האח הגדול", כתבה טור קבוע ב"דיילי סטאר" ובסוף השבוע פרסמה ספר ששופך מעט אור על פרשות הסקס של כוכבי הפרמיירליג.

שחקן אברטון ויין רוני לפני המשחק של אברטון נגד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רגשות האשמה נשכחו במהרה. רוני/רויטרס

הפרשה של רוני התפוצצה כבר לפני קרוב ל-10 שנים, אבל כעת ווד הביאה את הצד שלה. בספר הלן מספרת שאחרי שהוא קיים יחסי מין איתה ועם נערת ליווי נוספת בשם ג'ני ת'ומפסון, הוא אמר "למה עשיתי את זה?" וסיפר להן על רגשות האשמה שהוא חש בגלל שאשתו קולין נמצאת בחודש החמישי להריונה. אבל בספר שלה היא המשיכה: "מסתבר שהחרטות שלו לא החזיקו מעמד הרבה זמן. שבוע לאחר מכן הוא היה איפשהו באירופה באיזה טורניר ושלח הודעה לג'ני בה הוא שאל אם אנחנו יכולות להגיע לשם ליומיים".

על הפגישה עם מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים, סיפרה ווד: "ג'ני ואני פגשנו אותו באיזה מקום והתחלנו לדבר. הצענו לצאת לסיגריה וסיימנו בתא של שירותי הנכים ביחד עם אחיו".

ווד גם סיפרה: "התחלתי להיפגש עם שחקן ממנצ'סטר יונייטד. הוא היה נשוי עם ילדים, אבל בכל פעם שאשתו והילדים לא היו בבית, הוא היה מזמין נערות ליווי. הוא לא היה אנגלי ולא דיבר איתי בכלל. הקטע המוזר הייתה המעורבות של הסוכן שלו, שתמיד היה שם. בזמן שהכדורגלן היה שוכב איתי, הסוכן שלו היה מנשק אותו ומפליק לו בישבן. אני לא יודעת אם הוא היה ביסקסואל או שהוא חי בהכחשה, אבל זה היה קינקי ומאוד מוזר".

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully