וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישארליסון הקדיש את הגול לסבתא שלו בשידור חי, ושכח איך קוראים לה

פאדיחה בשידור חי: לעיני 200 מיליון ברזילאים, כוכב הסלסאו חגג את הזכייה בקופה אמריקה עם הקדשה מרגשת לסבתא רבתא שלו, ולא הצליח להיזכר איך קוראים לה. צפו בתקרית

רישארליסון מתבלבל בשידור חי/ספורט1

לפעמים מרוב התרגשות אתה פשוט שוכח. זה מה שקרה אתמול (ראשון) לרישארליסון, אחד מכוכבי נבחרת ברזיל, כשבראיון טלוויזיוני פשוט שכח איך קוראים לסבתא שלו בשידור חי, במהלך החגיגות של הסלסאו אחרי הזכייה בקופה אמריקה. רישארליסון, רק בן 22, כבש את השער השלישי לזכות ברזיל בניצחון 1:3 בגמר, זה שהבטיח לה את הזכייה, וערך ראיון נרגש.

"אמרתי את זה כבר מהתחלה, עוד מהרגע שבו זומנתי לסגל לראשונה, שאם אכבוש שער אקדיש אותו לסבתא רבתא שלי, שצופה בי בגיל 80 ומשהו", אמר רישארליסון בראיון, "אני צריך להודות לאלוהים, ולהקדיש לה את הגול. עכשיו זה הזמן ליהנות מהניצחן עם המשפחה שלי שנמצאת כאן במראקנה".

עוד בנושא
ברזיל זכתה בקופה אמריקה אחרי שגברה בגמר 1:3 על פרו
דני אלבס נבחר למצטיין הטורניר, טיטה: "מסי צריך להראות יותר כבוד"
המשחק האחרון בארגנטינה? "מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"

"מה השם שלה?", שאל המראיין את הכדורגלן, שלפתע תפס את ראשו. "עכשיו שכחתי, לעזאזל...", אמר רישארליסון המובך. המראיין גיחך ואמר: "רישארליסון שכח את השם של סבתא רבתא שלו. אנחנו נברר את השם ונאמר אותו כשהוא ייזכר". הכדורגלן המשיך לאמץ את ראשו, ואמר: "זה כאן בראש שלי, אבל פתאום שכחתי אותו. לא יודע, יש כל כך הרבה רגשות, שפתאום זה גורם לך לשכוח דברים. אני לא מצליח להיזכר, הראש מתרוקן... מה שחשוב זה הרגש שיש לי אליה... עכשיו.... כשאזכר אני אגיד".

כמה דקות לאחר מכן, רישארליסון חזר לעמדת השידור באמצע הראיון עם חברו לקבוצה קאסמירו, ואמר למראיין: "דונה ז'וליטה!". המראיין המשועשע אמר לקאסמירו "איך הוא שכח את השם של סבתא שלו?", שענה בחיוך: "הבחור הזה, הבחור הזה".

עוד באותו נושא

קופה אמריקה: דני אלבס נבחר למצטיין, טיטה: "מסי צריך להראות יותר כבוד"

לכתבה המלאה

לפני מספר חודשים רישארליסון התבשר שהוא מזומן לנבחרת, והגיב בהתרגשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully