וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק האחרון בארגנטינה? "מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"

כוכב ארגנטינה צפוי לקבל עונש כבד מהקונמבול בעקבות הטענות שלו לשחיתות בקופה. יחמיץ את מוקדמות המונדיאל והקופה הבא בעוד שנה? אופ"א מכחישה: לא הצענו למסי להצטרף

רויטרס

בברזיל חגגו אל תוך הלילה את הזכייה בקופה אמריקה אמש (ראשון) אחרי הניצחון בגמר על פרו. אלא שליאונל מסי, טיפוס שקט בדרך כלל, משך הרבה מאוד תשומת לב אחרי המשחק שבו ארגנטינה נבחרתו ניצחה 1:2 את צ'ילה וזכתה במקום השלישי. מסי, שהורחק באותו משחק, בא בטענות קשות לשיפוט לאורך כל הטורניר הזה והאשים את המארגנים ב"שחיתות". מסי סירב לקחת את המדליה של המקום השלישי וטען ש"הגביע הזה יועד לברזיל".

עוד בנושא:

דני אלבס נבחר למצטיין, טיטה: "מסי צריך להראות יותר כבוד"
ליאו מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מול גארי מדל, נבחרת צ'ילה. רויטרס
יפרוש שוב מהנבחרת? ליאו מסי/רויטרס

כוכב ברצלונה הצליח בעבר להתחמק מביקורות על שופטים, אבל ב"קונמבול", התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה שמארגנת את הטורניר, מתכוונים להעניש בצורה קשה את הארגנטינאי ועל פי הדיווחים הוא צפוי לספוג השעיה של שנתיים. המשמעות של הרחקה שכזו היא שמסי יחמיץ לא רק את מוקדמות מונדיאל 2022, אלא גם את הקופה אמריקה הבא שייערך רק בעוד שנה באירוח משותף של ארגנטינה וקולומביה.

אגב, גם נשיא התאחדות הכדורגל של ארגנטינה, קלאודיו טאפיה, התבקש להתבטא בנושא ואמר: "אני לא יכול לדבר על זה כי ישעו אותי לשנתיים". אם מסי אכן יושעה לשנתיים, הוא יהיה כבר בן 34 אחרי תום ההשעיה, כך שייתכן שעונה שכזה יסיים את הקריירה הבינלאומית שלו, קריירה שתסיים ללא אף תואר ממשי עם הנבחרת.

בתגובה הרשמית לדבריו של מסי, הקונמבול פרסמה הודעה ובה נכתב: "בכדורגל לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. זו נקודת המוצא של המשחק, וחייבים לקבל אותה תמיד בכבוד. זה נכון גם לגבי החלטת שופטים, שבסופו של דבר הם אנושיים ויכולים גם לטעות. בלתי מתקבל על הדעת לפקפק באמינות של השופטים ושל התחרות. כל 12 הנבחרות המשתתפות זכו ליחס זהה ולתנאים זהים. ההאשמות שהועלו היום הן חוסר כבוד לטורניר, לשחקנים שמשתתפים בו ולראשי קונמבול".

אופ"א הגיבה היום לדיווח בארגנטינה לפיו התאחדות הכדורגל האירופית הציעה לארגנטינה להצטרף אליה ולעזוב את זו שבדרום אמריקה. אופ"א הודיעה בהצהרה רשמית: "אין שום אמת בטענה שארגנטינה התבקשה להשתתף בתחרויות של אופ"א, או להיות חברה באופ"א. אופ"א מעולם לא התערבה בעניינים שכאלה, ומעולם לא תעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully