וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שלא לחצתם ידיים: ברשת מסתלבטים על ליברפול ובורנמות', קלופ התרגז

שחקני הקבוצות לא לחצו ידיים בתחילת המשחק, אבל התחבקו, נתנו כיפים והתעמתו פיזית ב-90 הדקות: "הדבר הכי מוזר שהיה". וגם: יורגן קלופ שוב התרגז על השיפוט

מתוך יוטיוב

יצאה מהמשבר? מוליכת הפרמיירליג ליברפול, שספגה הפסד ליגה ראשון במחזור הקודם ולאחר מכן הודחה מהגביע, חזרה לחייך היום (שבת) אחרי ניצחון 1:2 קשה על בורנמות'. אלופת אירופה נקלעה לפיגור מוקדם, אחרי שער מוקדם של קאלום ווילסון (9) אחרי ספק עבירה, אבל סאלח ומאנה הפכו.

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר על המשחק, שבו קבוצתו ניצחה אחרי ההדחה מהגביע והסחף השלילי: "הייתה תצוגה טובה, אבל התחלה קשה. ובמצב הזה לא עזר לנו לספוג את השער הראשון, שלדעתי הייתה בו עבירה של 100 אחוז. אבל זה רק מראה את הבעיה עם VAR, כי השופט לא ראה את זה, ואחר כך ה-VAR אומר שזה לא מגע ברור כי אולי באנגליה עדיין מאפשרים לדחוף עם היד, אני לא יודע איך זה אפשרי". אגב, אחרי השער של מאנה, קלופ נראה חוגג בהתרסה לעיני הקוון, אך לא נענש.

כעת ליברפול זקוקה לעוד 9 נקודות בלבד כדי להבטיח אליפות, והשחקנים יודעים שהם חייבים להדק את השורות אחרי נפילת המתח. לפני פתיחת המשחק ג'יימס מילנר נראה משוחח עם חבריו במהלך החימום וקורא "כל מה שאנחנו עושים - רק בקצב הכי גבוה!". זה לא עזר לליברפול, שספגה שער מוקדם כבר אחרי 9 דקות. הפעם היא התאוששה, השאלה האם תצליח לעשות זאת גם מול אתלטיקו מדריד.

עוד בוואלה!

ליברפול דועכת, קלופ מודה: יש לנו בעיה בהגנה אבל אל תרחמו עלינו

לכתבה המלאה

באנגליה לעגו להנחיות הפרמיירליג לא ללחוץ ידיים לפני המשחקים בשל החשש מנגיף הקורונה. שחקני ליברפול עברו מול אלה של בורנמות' לפני המשחק בין השתיים כשהם לא לוחצים את ידיהם ועוררו תחושה מוזרה, שלא לומר מגוחכת. ג'ורג'יניו ויינאלדום ונתן אקה, החברים מנבחרת הולנד, התעקשו ללחוץ יד אז אלתרו משהו עם אגרופים ומרפקים. יורגן קלופ התחבק עם עמיתו אדי האו לפני שריקת הפתיחה וכמובן שבמהלך המשחק היו עימותים פיזיים רבים בין השחקנים.

יורגן קלופ מאמן ליברפול מחבק את סאדיו מאנה. רויטרס
הכי חשוב: לא ללחוץ ידיים. קלופ מחבק את מאנה/רויטרס

"לחיצת היד של הפיירפליי לפני המשחקים לא תתקיים בין השחקנים והשופטים בסוף השבוע הקרוב ועד הודעה חדשה, בהתבסס על עצה רפואית", נכתב בהודעה שהוציאה הליגה רק ביום חמישי. ברשתות החברתיות כמובן מיהרו להסתלבט על העניין כשאחד הגולשים כותב: "הקטע הזה של אי לחיצת היד הוא פשוט פאתטי". אחד אחר כתב: "שכחתי שהם ביטלו את לחיצות היד, זה נראה כל כך מוזר". משתמש אחר כתב: "לחיצות היד השגרתיות לא קרו לפני המשחק באנפילד וזה היה הדבר הכי מצחיק שראיתי".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול לא לוחץ יד לשחקני בורנמות' בשל חשש מנגיף הקורונה. GettyImages
סלאח חולף על פני שחקני בורנמות'/GettyImages
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
בטעות? קלופ לוחץ את ידי השופטים/רויטרס
ג'יימס מילנר שחקן ליברפול לא לוחץ יד לשחקני בורנמות' בשל חשש מנגיף הקורונה. רויטרס
מילנר לא לוחץ את ידי היריבה/רויטרס
וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול מול קאלום ווילסון שחקן בורנמות'. רויטרס
ווילסון ו-ואן דייק לא לוחצים ידיים/רויטרס
שחקני בורנמות' חוגגים. GettyImages
קצת מצחיק/GettyImages
שחקני בורנמות' חוגגים. GettyImages
יותר גרוע מלחיצת יד?/GettyImages
מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם סאדיו מאנה. GettyImages
אופס/GettyImages
שחקני ליברפול לא לוחצים את הידיים לשחקני בורנמות' בשל חשש מנגיף הקורונה. GettyImages
שחקני ליברפול לא לוחצים ידיים לשחקני בורנמות'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully