וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול דועכת, קלופ מודה: יש לנו בעיה בהגנה אבל אל תרחמו עלינו

צ'לסי גברה 0:2 על המוליכה, הדיחה אותה מהגביע והנחילה לה הפסד נוסף. קלופ מסביר מה השתנה בקבוצתו לאחרונה, רוס בארקלי חגג: "כאוהד אברטון, זה חלום לכבוש מול ליברפול"

רויטרס

צ'לסי עלתה אתמול (שלישי) לרבע גמר הגביע האנגלי עם 0:2 ביתי מול ליברפול, לה זה היה ההפסד השני ברציפות. וויליאן (13) ורוס בארקלי (64) כבשו את שני השערים שהפרידו בין הקבוצות. הקבוצה של יורגן קלופ ממשיכה לדעוך: אחרי שהובסה 3:0 על ידי ווטפורד בליגה בשבת וספגה הפסד ליגה ראשון אחרי 44 משחקים, ואחרי שנוצחה מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות ונקלעה למצב לא פשוט במפעל, כעת היא מודחת מהגביע, ואומנם דרכה לאליפות עדיין נראית סלולה, אבל גם קלופ מודה: משהו השתנה בקבוצה שלו.

רוס בארקלי שחקן צ'לסי עם בילי גילמור. רויטרס
חלום לכבוש מול ליברפול. בארקלי עם גילמור/רויטרס

המספרים

* ליברפול הפסידה לאתלטיקו מדריד, ווטפורד וצ'לסי בחוץ. זו הפעם הראשונה מאז נובמבר 2014 שהיא סופגת שלושה הפסדי חוץ ברציפות.

* בפעמיים האחרונות שצ'לסי ניצחה את ליברפול בגביע, היא המשיכה לזכייה בתואר (1997 ו-2012).

* ליברפול הפסידה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, אותה כמות שהייתה לה ב-66 המשחקים שקדמו לכך.

* ליברפול ספגה בפעם השלישית ברציפות שני שערים ומעלה, זה דבר שלא קרה לה מאז מאי-אוגוסט 2016 (נגד סביליה, ארסנל וברנלי).

* ליברפול השתמשה ב-32 שחקנים שונים בגביע העונה.

וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים כמו שהפסידו ב-66 המשחקים שקדמו לכך. ואן דייק/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אשמח אם תפסיקו לציין את ההפסד לווטפורד. היום הגיע לנו להפסיד כי עשינו שתי טעויות גדולות וספגנו. אחרי שני השערים האלה היה משחק פתוח לחלוטין, היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות במחצית הראשונה וסאדיו מאנה כמעט כבש. היינו זקוקים לרגליים טריות במשחק היום. אנחנו לא חסרי מזל, שיחקנו טוב ולאדריאן הייתה הצלה גדולה לפני השער הראשון. אנחנו חייבים להיות מוכנים ברגעים האלה.

"שיחקנו נגד צ'לסי, שמשחקת על התקפות מתפרצות וזה בסדר, אהבתי מאוד חלקים מהמשחקים שלנו. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר, זה תלוי בנו ואנחנו צריכים להתנהל בצורה הנכונה. אלה לא שלושת השבועות הכי טובים של העונה, אבל זו הזדמנות להפוך את שלושת השבועות הבאים להכי טובים וזו התכנית. אנחנו לא מתעסקים באתלטיקו מדריד, רק במשחק מול בורנמות'. אף אחד לא צריך לרחם עלינו, נחזור לנצח ואנחנו מתכננים לעשות את זה כבר בשבת".

קלופ, שעשה שבעה שינויים בהרכב אחרי ההפסד לווטפורד, מודה שיש בעיות בהגנה: "הדברים הלכו לטובתנו כל כך הרבה זמן כי הגנו בצורה חזקה. בדרך כלל יריבות לא מגיעות להרבה הזדמנויות מולנו, אבל אנחנו חייבים להודות שבארבעת המשחקים האחרונים היו יותר מדי שערים במצבים שונים לגמרי. אבל תמיד יש הזדמנות לשנות, אני לא מדואג מהמומנטום, זה כדורגל. לרגע לא חשבנו שזו תהיה עונה קלה, או תקופה קלה, או שהלילה יהיה משחק קל, כלום. זה תמיד קשה. הלילה לא היה משחק טוב, ועלינו לקבל את זה".

אגב, קלופ נשאל אתמול מה דעתו על קיום משחקים על רקע החשש מנגיף הקורונה, וענה: "מה שאני לא אוהב בחיים האלה זה שבנושאים רציניים מאוד, הדעה של מאמני כדורגל נחשבת. אני לא מבין את זה. מה זה משנה מה אנשים מפורסמים אומרים? צריך לדבר על דברים כאלה עם גורמים מוסמכים שיגידו מה לעשות, והכל יהיה בסדר. לא מאמני כדורגל. אני לא מבין בפוליטיקה, ולא מבין בקורונה. אני איש לא מגולח שחובש כובע בייסבול".

עוד בוואלה!

גארי נוויל חגג את ההפסד של ליברפול עם בקבוק שמפניה, ארסנל נשמה לרווחה: "פיו"

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול מאוכזבים במהלך ההפסד מול צ'לסי בגביע. רויטרס
משהו השתנה, ליברפול/רויטרס
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
יש עוד זמן לטפל בבעיות. קלופ/רויטרס
רוברטו פירמינו, ליברפול. רויטרס
מתוסכלים. פירמינו/רויטרס

רוס בארקלי, שכאמור כבש את השני של צ'לסי, אמר אחר המשחק: "זה נהדר, תוצאה גדולה עבורנו. היינו זקוקים להופעה גדולה בבית אחרי שתי תוצאות מאכזבות. לכבוש נגד ליברפול זה ענק עבורי. כאוהד אברטון, זה תמיד חלום לכבוש מולה". בארקלי החמיא לבילי גילמור הצעיר, שנבחר לשחקן המצטיין ואמר: "בילי היה נהדר, אבל זה לא מפתיע אותי. אני רואה אותו באימונים וכך הוא היה כבר בעונה שעברה".

פרנק למפארד אמר: "אני גאה. ליברפול הקבוצה הטובה ביותר בליגה ומה שהיא עושה מדהים. אז בשבילנו זה מיוחד מאוד לספק תצוגה כזו מבחינת מאמץ ומבחינת איכות. ברור לנו שיש לנו עוד דרך ארוכה, אבל חייבים לחגוג רגעים כאלה". על גילמור אמר המאמן: "איזו הופעה מדהימה לשחקן צעיר. הוא היה רגוע מאוד. יש לו אישיות נהדרת. מגיע לו שאנשים ידברו עליו אחרי ההופעה שלו". קפה פתח בהרכב אחרי תקופה שבה סופסל והצליח לשמור על רשת נקייה, למפארד אמר עליו: "הייתי מרוצה מאוד בשבילו. זה לא קל כי שוער תמיד סופג הרבה ביקורת, אבל הוא הראה שיש לו אופי ושיחק מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully