וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפר חוקי הימורים": דניאל סטארידג' הושעה מכדורגל לארבעה חודשים

החלוץ ששיחק בעבר בליברפול ומנצ'סטר סיטי נמצא אשם בהפרת חוקי הימורים בממלכה והעונש שהוטל עליו עוד בקיץ הקודם, הוחמר. השחקן ששוחרר מטרבזונספור המום: "אני שבור"

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

דניאל סטארידג', שוחרר מוקדם יותר הערב (שני) מקבוצתו הטורקית טרבזונספור וכעת הודיעה ההתאחדות האנגלית כי חלוצה לשעבר של ליברפול הושעה מכל פעילות הקשורה לכדורגל למשך ארבעה חודשים. הסיבה לעונש שקיבל השחקן היא עבירה על חוקי ההימורים. בנוסף נקנס השחקן בסכום של 150 אלף ליש"ט.

מדובר בהחמרה של העונש המקורי, לאחר שהשחקן הושעה במקור למשך שישה שבועות בקיץ האחרון, אך ההתאחדות האנגלית ערערה על העונש, שכעת כאמור הוחמר בהרבה, כשגם הקנס המקורי היה נמוך פי שניים מהסכום אותו ייאלץ סטארידג' לשלם כעת. מההתאחדות האנגלית נמסר כי העונש הוחמר לאור "כיפוף החוקים ושימוש לא ראוי במידע פנימי הביא לממצאים שלא ניתן להתעלם מהם".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם דניאל סטארידג'. רויטרס
"כיפוף החוקים ושימוש לא ראוי במידע פנימי". דניאל סטארידג' במדי ליברפול/רויטרס

ביוני 2019 הודיעה ליברפול כי סטארידג', שכבש 50 שערים ב-116 הופעות במדי הקבוצה, ישוחרר בתום החוזה לאחר שבע עונות בשורות המייטי רדס. השחקן החל את העונה בטרבזונספור מהליגה הטורקית וכבש במדיה שבעה שערים ב-26 הופעות.

דניאל סטארידג' קיבל בהלם את העונש שספג: "זה מאוד מאכזב ומעציב עבורי לשמוע על ההחמרה בעונש שלי. זה הורס אותי, אני פשוט שבור מכך. העונה שלי נגמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully