וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל חגג את ההפסד של ליברפול עם בקבוק שמפניה, ארסנל נשמה לרווחה: "פיו"

יריביה המושבעים של ליברפול עקצו אותה אחרי ההפסד הראשון העונה, השיא של התותחנים לא נשבר, ווטפורד: "על לא דבר ארסנל". קלופ: "אנשים ראו את זה מגיע? אני לא"

חשבון הטוויטר של גארי נוויל

התקווה של ליברפול להשלים עונה שלמה ללא הפסד ולשחזר את ההישג הנדיר שקבעה ארסנל ב-2003/04 נגוז אתמול (שבת), כשמוליכת הפרמיירליג רשמה הפסד ראשון העונה במחזור ה-28 בפרמיירליג, 3:0 לווטפורד. ליברפול, שפתחה את העונה עם מאזן אדיר של 26 ניצחונות ותיקו ב-27 משחקי הליגה, רשמה הפסד ראשון אחרי 44 משחקים, והפסד אחרי 18 ניצחונות רצופים. בעקבות הניצחון ווטפורד עלתה מעל לקו האדום, לפחות זמנית. כעת ליברפול תפגוש ביום רביעי את צ'לסי בגביע, בתקווה להתאושש, לקראת הגומלין שלה מול אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות.

מי שכמובן חגגו את המעידה של ליברפול הם יריביה המושבעים, ובראשם אנשי ארסנל (שחגגו את העובדה שהשיא של "הבלתי מנוצחים" יישאר בלעדי שלהם בספרי ההיסטוריה: עונה שלמה של 38 משחקים ללא הפסד) ואנשי מנצ'סטר יונייטד. אפילו ווטפורד, אגב, צייצה אחרי המשחק "ארסנל היקרה, על לא דבר". גארי נוויל, שחקן העבר של יונייטד, העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון שלו פותח בקבוק שמפניה. גארי ליניקר, פרשן אחר, צייץ ש"זה ללא ספק הניצחון הכי גדול של ארסנל העונה #הבלתימנוצחים". ארסנל עצמה צייצה "פיו" כאנחת רווחה, ולאחר מכן בירכה את "הבלתי מנוצחים" של ארסן ונגר.

יורגן קלופ אמר על ההפסד: "הם עשו בדיוק את מה שהם תכננו לעשות, ואנחנו לא. ככה עובד הכדורגל. צריך לקבל את זה. זה לא קל, אבל זו הוכחה שלא היינו מספיק טובים. אם אתה מנצח, יופי. אבל אם אתה מפסיד, לפחות נסה לקחת את זה טוב". עוד הוסיף המאמן ש"יש אנשים שאמרו שהם ראו את זה מגיע. ברכות, כי אני לא ראיתי". על השיא שהקבוצה לא הצליחה לשבור: "זה לא הדבר שהכי מדאיג אותי. לא לשם כיוונו. חבל שהפסדנו, אבל אף אחד לא ציפה שננצח כל כך הרבה משחקים".

וירג'יל ואן דייק, שהיה לו משחק שלא ירצה לזכור, אמר: "מגיע להם קרדיט, הם שיחקן טוב, ממשומעים מאוד, וכבשו שלושה שערים, זו המציאות. כל העניינים של השיאים וההיסטוריה, זה הכל בתקשורת. אנחנו רק רוצים לנצח בכל משחק. עכשיו נתרכז במשחק הבא בגביע, צריך להישאר צנועים ולעבוד קשה יותר לקראת השבוע הבא".

"הו, זה ניצחון כל כך חשוב עבורנו", אמר בסיום מאמן ווטפורד נייג'ל פירסון, "אבל זה רק ניצחון אחד. הייתה לנו עונה קשה עד עכשיו, הפסדנו בשבוע שעבר ולא שיחקנו טוב, והיום נתנו תשובה. פגשנו יריבה חזקה מאוד, היינו צריכים להרים את הרמה שלנו הכי גבוה שאפשר, ועשינו את זה. עכשיו זה בידיים שלנו".

אגב, טרוי דיני, שכבש את אחד השערים, אמר בשבוע שעבר בסרקסטיות ש"בשבוע הבא מצפה לנו משחק קל ופשוט מול ליברפול", ולא האמין היום כמה זה היה נכון. שוער ווטפורד בן פוסטר סיכם: "פשוט צריך לעשות את זה כל שבוע - הייתה לנו תוכנית משחק ודבקנו בה. זה לא קשה כל כך כדורגל, לא?".

עוד בוואלה!

רומניגה נגד אוהדי באיירן מינכן: "אני מתבייש, אלה הפנים המכוערות של הכדורגל"

לכתבה המלאה
וירג'יל ואן דיק, בלם ליברפול, אחרי ההפסד לווטפורד. רויטרס
ואן דייק/רויטרס
יורגן קלופ אחרי ההפסד של ליברפול בליגה. רויטרס
לא חשב על השיא. קלופ/רויטרס

המספרים

* ווטפורד הנחילה לליברפול הפסד ראשון מאז ינואר 2019, קטעה לה את רצף הניצחונות הכי ארוך בתולדות הפרמיירליג (18) ואת הרצף השני הכי ארוך אי פעם (44) בליגה הבכירה (49, שקבעה אותה ארסנל).

* ההפסד 3:0 הוא הכי גדול של ליברפול מאז נובמבר 2015, כשהובסה 4:1 מול מנצ'סטר סיטי.

* זו הפעם הראשונה שווטפורד מנצחת את מוליכת הליגה מאז 1982/83.

* ליברפול לא הצליחה לכבוש במשחק ליגה לראשונה מאז מרץ 2019 (0:0 מול אברטון), וקטעה רצף של 36 משחקים.

* לראשונה מאז 2016, ליברפול ספגה שני שערים ומעלה בשני משחקים ברציפות. לראשונה מאז פברואר 2019 היא השלימה משחק עם בעיטה אחת בלבד למסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully