וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע האיטלקי בין יובנטוס לבין מילאן נדחה בגלל הקורונה

האיטלקים החליטו שלא לקיים את משחק הגומלין בטורינו בשל החשש מנגיף הקורונה. יובנטוס הרוויחה, שכן כריסטיאנו רונאלדו אמור היה להיעדר

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: דחיית משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

דחיית המשחקים באיטליה נמשכת והערב (שלישי) הוחלט לדחות את גומלין חצי גמר הגביע בין יובנטוס למילאן למועד אחר, זאת בשל החשש מנגיף הקורונה. בימים האחרונים הוחלט לקיים את המשחק עם קהל, פרט לאוהדים שמגיעים מאזורים בהם הייתה התפרצות של הנגיף, אבל בסופו של דבר המשחק שאמור היה להיערך מחר ב-21:45 יועבר לתאריך אחר.

עוד קודם דווח כי כריסטיאנו רונאלדו, שהשווה עבור יובנטוס ל-1:1 בתוספת הזמן בחצי הגמר הראשון מול מילאן בגביע, ייעדר ככל הנראה. הפורטוגלי טס הביתה למדיירה כדי לשהות לצד אמו שעברה שבץ מוחי והובהלה לבית החולים, ולא אמור היה לחזור למשחק הביתי. עכשיו מאוריציו סארי יוכל להיעזר בו בגומלין.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן עם ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
לא יפגשו שנית? ג'אנלואיג'י בופון עם ג'אנלואיג'י דונארומה אחרי המשחק הראשון/רויטרס

יובנטוס רוצה לחזור לגמר אחרי שנעדרה ממנו בשנה שעברה ולזכות בפעם ה-14 בתולדותיה, כשהזכייה האחרונה הייתה על חשבון מילאון ב-2018. ג'אנלואיג'י בופון, שהציג יכולת טובה במשחק בסן סירו, אמור גם הוא היה להיעדר לראשונה העונה ממשחק גביע בגלל בעיות גב שמנעו ממנו להשתתף באימון ביום שני. גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה יצטרכו לכבוש בהיעדרו של רונאלדו.

הרוסונרי, שלא הניפו את הגביע מאז 2003 ולא ניצחו את יובנטוס בגביע מאז 1985 (שמונה הפסדים וחמש תוצאות תיקו), יחסרו בכל מקרה את תאו הרננדז המורחק ואת סמו קסטייחו וכמובן זלאטן איברהימוביץ' המוצהבים, בתאריך אליו יוזז הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully