וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:7 מדהים לאטאלנטה על לצ'ה, 3:4 מלהיב לרומא על קליארי

ספאטה כיכב במשחק החוץ בו ההתקפה הטובה בסרייה A שוב כבשה שביעייה, בפעם השלישית העונה. צמד לקאליניץ' אצל הג'אלורוסי

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: דחיית משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

בהלת הקורונה הותירה רק שני משחקים בלו"ז האיטלקי היום (ראשון) כאשר אטאלנטה המדורגת רביעית הביסה 2:7 בחוץ את לצ'ה, ואילו רומא המדורגת חמישית תתארח אצל קליארי ב-19:00 ותנסה לצמק את הפער בקרב על הכרטיס לליגת האלופות בחזרה לשלוש נקודות.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם דובאן ספאטה. GettyImages
גם הפעמיים הקודמות בהן כבש שלושער היו במשחקי חוץ. דובאן ספאטה חוגג/GettyImages

לצ'ה - אטאלנטה 7:2

הרביעית בטבלה שמרה על המאזן המרשים שלה מול העולות (הפסד אחד ב-21 משחקים מול עולות חדשות לעומת 17 ניצחונות) כשגרמה להגנה הגרועה בליגה להוציא לא פחות משבעה כדורים מהרשת. לצ'ה לא ניצחה את אטאלנטה מאז ינואר 2005 והסתבכה עם שער עצמי של ג'וליו דונאטי (17) ונגיחה אדירה של דובאן ספאטה (22). ריקרדו ספונארה שבר בצורת של 449 ימים עם כדור לחיבורים בדקה ה-29 ובישל לדונאטי שכיפר על הגול העצמי ואיזן עם כדור חד מ-18 מטרים בדקה ה-39, אבל השוויון לא החזיק מעמד יותר מדי זמן מול ההתקפה הטובה בסרייה A ואחת הקטלניות באירופה. יוסיפ איליצ'יץ' זרק שני שחקני הגנה ואת השוער בנגיעה אחת וכבש בדקה ה-47 את ה-15 שלו בליגה (שיא קריירה), כשספאטה השלים צמד בחלוף שבע דקות וחגג שלושער בדקה ה-62.

בזכות השערים שלו, אטאלנטה הפכה לקבוצה השלישית בין חמש הליגות הבכירות (לצד פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי) שיש לה כבר שלושה שחקנים עם 10 גולים ומעלה, כשיחד איתו כאמור איליצ'יץ' (15) ולואיס מוריאל, שנכנס כמחליף ובדקה ה-87 חגג את ה-13 שלו העונה בליגה. לאטאלנטה היה זמן גם לשביעי מרגלי עוד מחליף, רוסלן מלינובסקי האוקראיני שירה פנימה בתוספת הזמן. הקבוצה מברגמו הפכה לשלישית שמגיעה ל-70 שערי זכות העונה בליגות הבכירות (אחרי באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן) והיא עשתה את זה עם לא פחות משלוש שביעיות (1:7 על אודינזה ו-0:7 על טורינו). בנוסף, יש לה כבר שבעה כובשי שלושער מאז תחילת העונה שעברה, כשלכל יתר קבוצות הליגה ביחד היו רק חמישה בשנתיים הללו.

שחקני רומא חוגגים. AP
עוד משחק מלהיב. רומא חוגגת/AP

קליארי - רומא 4:3

ניצחון ליגה שני ברציפות לג'אלורוסי, ששומרים על פער של שלוש נקודות מאטאלנטה הרביעית. ז'ואאו פדרו כבש ראשון (28) עם הקפצה יפה, אלא שניקולה קאליניץ' הפך בעצמו עם צמד בראש (29) וברגל (41) וג'סטין קלייברט קבע 1:3 בדקה ה-64. גסטון פריירו עוד הספיק לצמק (75), ולאחר שהנריך מחיטיריאן (81) כבש את הרביעי של האורחת, השלים ז'ואאו פדרו צמד בצד השני (89) וקבע את תוצאת המשחק המלהיב. קליארי סופרת הפסד ליגה שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully